شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد خبر : 57609

۳ پروژه ارز دیجیتال نوین برای سرمایه‌ گذاری

۳ پروژه ارز دیجیتال نوین برای سرمایه‌ گذاری
در ادامه گزارش روز گذشته، به بررسی ۳ پروژه به نسبت جدید در بازار کریپتو می‌پردازیم. این پروژه‌های جدید راهبرد‌های نوینی را در بازار ارز دیجیتال دنبال می‌کنند.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، در این گزارش، قصد داریم تا چند نمونه موفق ارز دیجیتال دیگر را به سرمایه‌گذارن و علاقه‌مندان بازار کریپتوکارنسی معرفی کنیم.

۱- ارز دیجیتال Shiba Inu Coin (SHIB)

شیبا اینو کوین در آگوست ۲۰۲۰ به عنوان قاتل دوج‌کوین معرفی شد. تیم یا خالق پشت این پروژه با نام مستعار «Ryoshi» شناخته می‌شود.

توکن شیبا اینو، SHIB نام دارد. اکوسیستم Shiba Inu علاوه بر بازی‌های مختلف، شامل یک متاورس نیز هست. علاوه بر این، Shiba Inu LANDS، که قطعه زمین‌هایی دیجیتالی به شکل NFT هستند، به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا به امور املاک و مستغلات در این فضا متاورسی مشغول شوند.

این متاورس در مجموع شامل حدود صد هزار قطعه زمین دیجیتال خواهد بود که همگی برای فروش هستند. کسانی که زمین می‌خرند همچنین می‌توانند زمین‌های خود را برای کسب درآمد اجاره بدهند.

به این ترتیب، این رمزارز محبوب کسانی است که به املاک دیجیتال علاقه مند هستند. ارزش بازار Shiba Inu در زمان نگارش مقاله بیش از ۷ میلیارد دلار است.

 

 

۵- ApeCoin (APE)

طرفداران مجموعه Bored Ape Yacht Club NFT ممکن است APE را یک ارز دیجیتال جالب و جدید برای سرمایه‌گذاری در نظر بگیرند. در نتیجه وابستگی قوی آن به سری NFT فوق الذکر، ApeCoin را به یکی از محبوب‌ترین پروژه‌های ارز دیجیتال میم در حال حاضر تبدیل کرده‌است.

این پروژه همچنین دارای جامعه قوی و گسترده‌ای است. علاوه بر این، پروژه Apecoin برای موارد مختلفی قابل استفاده و کاربرد است. گفتنی است، ApeCoin برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از تکامل‌های آینده Web3 ساخته شده است.

از موارد استفاده این کوین می‌توان به رویدادها، بازی‌ها، هنر، سرگرمی و غیره اشاره کرد. ApeCoin یک رمزارز راهبردی و بر بستر ERC-20 است، که در اکوسیستم APE برای حمایت جامعه غیرمتمرکز آن، استفاده می‌شود.


بیشتر بخوانید:بیت کوین ، رمزارز برتر بازار


علاوه بر این، ApeCoin به کاربران امکان دسترسی به چندین مؤلفه اکوسیستم را می‌دهد که معمولاً برای بقیه غیرقابل دسترسی هستند. از این سری مولفه‌ها می‌توان به کالاها، بازی‌های خاص، خدمات و رویدادهای مختلف اشاره کرد.

ApeCoin همچنین ابزاری را برای توسعه دهندگان خارجی فراهم می‌کند تا با ادغام APE در خدمات، بازی‌ها و سایر خلاقیت‌های خود به گسترش اکوسیستم کمک کنند.

تعداد کل توکن های ApeCoin، حدود یک میلیارد تعیین شده است. ارزش بازاری ApeCoin در زمان نگارش مقاله بیش از ۱٫۵ میلیارد دلار برآورد شده است.

۶- Balancer (BAL)

Balancer بر روی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. هدف این پروژه ایجاد انگیزه در شبکه‌های کامپیوتری توزیع‌شده به منظور راه‌اندازی یک صرافی است. در این صرافی کاربران می‌توانند هر سکه‌ای را به راحتی خریداری و به فروش برسانند. به این ترتیب، این پروژه، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است، که تجارت را بدون نیاز به واسطه امکان پذیر می‌کند.

کاربرانی که به نقدینگی استخر Balancer کمک می‌کنند، متعاقباً با ارزهای دیجیتال مختلف پاداش دریافت می‌کنند. BAL توکنی است که این صرافی به اصطلاح AMM(Automated Market Maker) را پشتیبانی می‌کند

در حال حاضر ۱۰۰ میلیون توکن BAL موجود است. گفتنی است سپرده‌ها برای این شبکه بسیار مهم هستند زیرا نقدینگی لازم را به کاربران جهت خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی Balance می‌دهند.

Balancer همچنین امکان دسترسی سرمایه‌گذاران به امکاناتی مانند farming را فراهم می‌کند. ارزش بازاری BAL در زمان نگارش این مقاله بیش از ۲۸۰ میلیون دلار است.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − پانزده =

پراپ تریدینگ

کمان