شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۴
کد خبر : 52992

۲۷ درصد نرخ توکن سوزی شیبا اینو کاهش یافت!

۲۷ درصد نرخ توکن سوزی شیبا اینو کاهش یافت!
در طول ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۵۰۰ میلیون توکن شیبا اینو سوزانده شد، اما با این حال میزان توکن سوزی آن حدود ۲۷ درصد کاهش یافته است.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد آنلاین، ۲۷ درصد نرخ توکن سوزی شیبا اینو کاهش یافت و بیش از نیم میلیارد از این میم توکن به کیف پول‌های بلاک شده منتقل شده است.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط پلتفرم ردیابی توکن‌سوزی Shibburn، در طول ۲۴ ساعت گذشته، تعداد قابل توجهی توکن شیبا اینو توسط اعضای مختلف جامعه آن در کیف پول‌های غیر قابل استفاده بلاک شده است.

بیش از نیم میلیارد از این میم توکن به کیف پول‌های بلاک شده منتقل شده است. در این میان فعالیت خرید نهنگ‌ها نیز افزایش یافته و میزان ذخیره آنها ۲۵ درصد بیشتر شده است.

شیبرن در توییتی نوشت که از صبح دیروز در مجموع ۵۲۵ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۹ توکن شیبا اینو سوزانده شده است. اما با این حال، میزان توکن سوزی شیبا اینو ۲۶.۹۹ درصد کاهش یافته است.

بر اساس گزارش ارائه شده توسط یوتودی، ۲۲ میلیارد شیبا اینو در هفت روز گذشته سوزانده شد و ۶۶۷ میلیون از این توکن در کیف پول های غیرقابل مصرف به طور دائم ظرف ۲۴ ساعت قفل شد.


بیشتر بخوانید:راهکارهای جلوگیری از شکست در دنیای ارزهای دیجیتال


بر اساس سرویس داده زنجیره ای WhaleStats که بر ردیابی ۱۰۰ کیف پول بزرگ در اتریوم، پالیگان و سایر زنجیره ها متمرکز است، طی ۲۴ ساعت گذشته، نهنگ های اتریوم تقریباً ۲۰۰ میلیون دلار شیبا اینو به دارایی های خود اضافه کرده اند.

در تاریخ ۲۳ می، این نهنگ‌ها در مجموع ۵۸۸,۷۸۸,۰۶۵ شیبا اینو داشتند. اکنون، طبق صفحه اصلی وب سایت WhaleStats، این رقم به ۸۳۳,۰۳۴,۵۳۰ رسیده است. در پورتفوی نهنگ‌ها درصد شیبا اینو از ۱۲.۱۶ درصد به ۱۵.۸۶ درصد افزایش یافته است.

در زمان نوشتن این گزارش، شانزدهمین ارز دیجیتال بزرگ، شیبا اینو، پس از افت ۶.۶۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۵ دلار معامله می‌شود. در حال حاضر، قیمت این میم کوین ۸۶.۹۳ درصد کمتر از اوج تاریخی ۰.۰۰۰۰۸ دلاری خود است که هفت ماه پیش در اکتبر به آن رسیده بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + نوزده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان