شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲
کد خبر : 67061

گاز وزارت نیرو قطع شد

گاز وزارت نیرو قطع شد
مدیر گاز رسانی کشور گفت: بنابر پایش‌های صورت گرفته در شب گذشته طبق اخطارهای قبلی، گاز وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت نیرو قطع شد.

به گزارش شهر بورس به نقل از همشهری آنلاین، مسلم رحمانی افزود: براساس مصوبات دولت و به صورت مستمر پایش دمای رفاه و خاموش بودن تجهیزات گرمایشی خارج از وقت اداری توسط نیروهای شرکت گاز در دستگاه‌های مختلف انجام می‌شود که شب گذشته هم به صورت ضربتی در ۸ استان کشور ۱۰۸ هزار مورد پایش انجام شد. بر این اساس، گاز وزارت اقتصاد و دارایی و وزارت نیرو قطع شد.

به گفته مدیر گاز رسانی کشور، این پایش در ۸ استان کشور از جمله تهران، خراسان رضوی، گیلان، مازندران، خراسان شمالی، اصفهان و قم که به طور تقریبی میزان مصرف گاز در این استان‌ها بالاست و میزان مصرف آنها در مناطق شمالی کشور اثر گذار است صورت گرفت.

وی اضافه کرد: ۲۹۰۰ ساختمان اداری در شب گذشته مورد پایش قرار گرفت که ۳۱۱ ساختمان از نظر سیستم گرمایشی در لیست پر مصرف‌ها بودند که بالاجبار گاز آنها قطع و تا ۷ صبح با دریافت اخذ تعهد از دستگاه مربوطه وصل شد.


بیشتربخوانید: گاز شرکت گاز یزد قطع شد


رحمانی گفت: تمامی دستگاه‌ها باید ۲ مورد را رعایت و مورد پایش خود قرار دهند که یک مورد مربوط به رعایت دمای رفاه که ۱۸ است و خاموش و روشن کردن سیستم و تجهیزات گرمایشی است که باید یک ساعت پیش از شروع کار روشن و یک ساعت قبل از اتمام ساعت کاری خاموش کنند.

مدیرگاز رسانی کشور بیان کرد: بازرسی‌ها به صورت مداوم مورد پایش قرار می‌گیرد و با توجه به آنکه ۷۳ درصد از کل گاز مصرفی کشور در بخش خانگی و تجاری است و میزان مصرف گاز به ۶۱۵ میلیون متر مکعب رسیده است، باید در این بخش رعایت تمامی نکات مورد توجه قرار گیرد.

او اضافه کرد: ۲ درصد از مشترکان در بخش بد مصرف و بسیار بد مصرف قرار دارند که به این مشترکان چندین بار در قالب پیامک اخطار داده شده است و در شب گذشته ۲ دستگاه از جمله وزارت نیرو و وزارت اقتصاد و دارایی قطع شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + سیزده =

پراپ تریدینگ

کمان