صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۶
کد خبر : 109172

کف حقوق خانواده شهدا چقدر شد؟

کف حقوق خانواده شهدا چقدر شد؟
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ درباره مصوبات کمیسیون تلفیق در خصوص ایثارگران گفت: کف حقوق والدین شهدا ۱۵ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش شهر بورس، سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ درباره مصوبات کمیسیون تلفیق در خصوص ایثارگران گفت: کمیسیون تلفیق کف حقوق والدین شهدا را ۱۵ میلیون تومان تعیین کرد میزان حقوق رزمندگان معسر هم با حداقل حقوق یعنی ۱۰ میلیون تومان خواهد بود.

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ درباره تبدیل وضعیت ایثارگران هم گفت: ما همچنان در حال بررسی پیشنهادات الحاقی به لایحه بودجه هستیم که تاکنون پیشنهادی درباره تبدیل وضعیت نیامده است.


بیشتر بخوانید:امسال یارانه 22 بهمن واریز می شود؟


زارع درباره روند بررسی لایحه بودجه در کمیسیون تلفیق گفت: با آیین‌نامه جدید پیشنهادات شخصی نمایندگان در تلفیق بررسی نمی‌شود و تنها ما پیشنهادات کمیسیون‌های تخصصی را مورد بررسی قرار می‌دهیم. امشب بررسی بودجه در تلفیق به پایان می‌رسد و گزارش به هیات رئیسه داده خواهد شد. پیش‌بینی هیات رئیسه این است که در هفته آینده ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم بررسی شده و بعد از آن مجلس شورای اسلامی وارد بررسی بودجه شود ان شاءالله تا نیمه اول بهمن‌ماه بودجه در صحن علنی به تصویب خواهد رسید و بررسی بخش دوم به بعد از انتخابات موکول می‌شود چون ابتدا باید بخش اول به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسیده و بعد دولت لایحه بودجه در بخش دوم را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کند.

منبع: ایسنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان