شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
کد خبر : 79707

خبر جدید وزیر اقتصاد؛

کدام جاماندگان امسال سهام عدالت می گیرند؟

کدام جاماندگان امسال سهام عدالت می گیرند؟
وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت به این سوال که «کدام جاماندگان امسال سهام عدالت می گیرند؟»، پاسخ داد.

به گزارش شهر بورس، بحث سهام عدالت از اردیبهشت ماه 1399 و همزمان با موافقت رهبر انقلاب با آزادسازی این سهام، بار دیگر داغ شد. یکی از موضوعاتی که در این میان وجود داشت، بحث جاماندگان سهام عدالت بود. کدام جاماندگان امسال سهام عدالت می گیرند؟

سید احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای هدف گذاری رونق تولید و مطالبات تولیدکنندگان و صادرکنندگان، هیات وزیران مصوب کرد دستگاه‌های اجرایی تا پایان اردیبهشت فرصت دارند تمامی مقررات حوزه کسب و کار کشور را یک هفته قبل از ابلاغ توسط دستگاه‌ها به فعالان اقتصادی اعلام کنند تا نظرات تولیدکنندگان اخذ شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مصوب شد مقررات کسب و کار اگر در درگاه ملی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری ثبت نشود، الزام‌آور نخواهد بود. بنابراین بخش‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌هایی که در کشوی مدیران باقی می‌ماند و با آن اعمال سلیقه می‌کردند، از پایان اردیبهشت باید خاتمه پیدا نکند.


بیشتر بخوانید: زمان پرداخت سود سهام عدالت کاهش یافت


خاندوزی بیان داشت: هر حق التکلیفی هم که برای مردم و کسب و کارها در نظر گرفته می‌شود، عمل به آن 15 روز پس از ثبت در سامانه الزام‌اور خواهد بود.

کدام جاماندگان امسال سهام عدالت می گیرند؟

وزیر اقتصاد با اشاره به آخرین وضعیت جاماندگان سهام عدالت، یادآور شد: بحث جاماندگان سهام عدالت در قانون بودجه 1402 درج شده است.

وی ادامه داد: تلاش دولت بر این است که خیلی زودتر و قبل از آنکه به ماه های آخر سال برسیم موضوع جاماندگان سهام عدالت به سرانجام برسد.

خاندوزی تصریح کرد: افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی چون بهزیستی و کمیته امداد در اولویت قرار دارند و تلاش داریم امسال برای این گروه از افراد سهام عدالت را واگذار کنیم.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان