شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۵
کد خبر : 106946

کدام بازنشستگان صاحب خانه می شوند؟

کدام بازنشستگان صاحب خانه می شوند؟
معاون وزیر راه با اشاره به تشکیل قرارگاه ساماندهی بازنشستگان، از آغاز ثبت نام نهضت ملی مسکن برای بازنشستگان دارای فرم ج سبز خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تسنیم، محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی در آیین بزرگداشت تجلیل و تکریم پیشکسوتان وزارت راه و شهرسازی با تسلیت و محکوم کردن حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان از ساماندهی وضعیت بازنشستگان و پیشکسوتان وزارت راه و شهرسازی خبر داد و اظهار کرد:‌ بیش از ۱۰۰ هزار نفر نیروی شاغل در مجموعه وزارت راه  و شهرسازی وجود دارد.

وی با بیان این‌که ارتباط با بازنشستگان باید تداوم داشته باشد و در این راستا قرارگاه تجربه‌نگاری تشکیل می‌شود، ادامه داد: فارغ از دسته بندی نیروها به قراردادی و رسمی و غیره، جمع آوری تجربیات بازنشستگان و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از وضعیت این عزیزان در اولویت دارد و تداوم جلسات این چنینی در دستور کار است.

وی افزود: در  قرارگاه یاد شده بیمه تکمیلی از اصول اولیه خدمات رسانی صحیح و رفاهیات بوده و حل و رفع مشکلات متعدد بازنشستگان مدون خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر راه و شهرسازی بهبود وضعیت معیشت و رفاه بازنشستگان را امری ضروری دانست و تصریح کرد: همه بازنشستگان با هر نوع قراردادی مشمول تصمیمات و خدمات این قرارگاه می شوند.


جزئیات مهم درباره واریز عیدی بازنشستگان کارگری


زهره‌ای یادآور شد:برای  بودجه سال آینده سهمی ویژه برای انجام رفاهیات همکاران پیشکسوت بازنشسته در نظر گرفته شده و بازنشستگان مانند کارکنان شامل از بیمه تکمیلی یکسان بهره‌مند می‌شوند.

وی بیان کرد: به دنبال ایجاد شرایطی هستیم تا بازنشستگان ستاد وزارت راه و شهرسازی از امکانات سازمان های تابعه و شرکت های زیرمجموعه و ادارات کل استانی استفاده کنند. به‌دنبال تامین تسهیلات ویژه برای بازنشستگان خانواده بزرگ راه و شهرسازی هستیم.

وی با اشاره به اهمیت موضوع معیشت و تامین مسکن بازنشستگان، گفت:‌ آن دسته از همکاران بازنشسته که فرم ج آنها سبز است از این هفته برای ثبت نام و تشکیل پرونده به وزارت راه و شهرسازی مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: در تمامی کمیته های زیر مجموعه معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی که در راستای پیگیری امور بازنشستگان و جهت تصمیم سازی تشکیل خواهد شد، بایستی نماینده ای از بازنشستگان حضور داشته باشد تا این قشر عظیم و ارزشمند در تصمیم سازی ها نیز دخیل باشند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان