شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷
کد خبر : 52099

خبر مثبت برای خودرو و خساپا

کاویان عبداللهی: انتظار کاهش شدید خودروهای داخلی را نداشته باشید

کاویان عبداللهی: انتظار کاهش شدید خودروهای داخلی را نداشته باشید
کاویان عبداللهی، کارشناس بازار سرمایه از تاثیر مثبت واردات خودرو بر نمادهای خودرو و خساپا سخن گفت و البته اعلام کرد که منتظر کاهش شدید قیمت خودروهای داخلی نباشید.

کاویان عبداللهی در گفت‌وگو با شهر بورس، درباره آزادسازی واردات خودرو، اظهار داشت: بر اساس اعلام قبلی، قرار است شرکت‌هایی که اقدام به صادرات خودرو می‌کنند، بتوانند خودرو وارد کشور کنند. حاشیه سود واردات خودرو بالاست و امیدوارم اتفاقاتی که مافیای خودرو برای محصولات داخلی رقم می‌زند، برای خودروهای خارج تکرار نشود و خودروهای خارجی نیز تحت تاثیر این اتفاقات قرار نگیرند.

وی افزود: با توجه به اینکه همان‌هایی صادرکنندگان می‌توانند خودرو وارد کنند، نباید انتظار چندانی برای کاهش قیمت خودروهای داخلی داشته باشیم، چراکه رقابتی ایجاد نمی‌شود. این کار برای کلیت خودروسازها اتفاق مثبتی است، اما برای مصرف کننده تفاوت چندانی ندارد.


بیشتر بخوانید:واردات خودرو آزاد شد


کاویان عبداللهی خاطرنشان کرد: آزادسازی واردات خودرو برای شرکت‌های واردکننده هم مزیت یه حساب می‌آید و آنها تلاش خواهند کرد که خودروهای باکیفیت وارد کشور کنند.

این کارشناس بازار سرمایه در پاسخ به این سوال که «آزادسازی واردات خودرو چه تاثیری بر سهام گروه خودرویی خواهد داشت؟»، گفت: واردات خودرو حاشیه سود خوبی را نصیب واردکنندکان می‌کند و از این بابت می‌تواند خبر خوبی باشد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − شش =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان