شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر : 6904

کاهش ۹۵۰ تومانی نرخ دلار در این هفته/ روند قیمت دلار و یورو در هفته‌ای که گذشت

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته چهارم ماه مرداد، ۹۵۰ تومان کاهش یافت و سرانجام در پایان هفته با ثبت رقم ۲۲ هزار و ۵۰ تومان به کار خود پایان داد. روز شنبه به مناسبت تعطیلی عید غدیر نرخ ارز در صرافی ملی همانند روز پنج‌شنبه گذشته بود

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، قیمت دلار در صرافی ملی در هفته چهارم ماه مرداد، ۹۵۰ تومان کاهش یافت و سرانجام در پایان هفته با ثبت رقم ۲۲ هزار و ۵۰ تومان به کار خود پایان داد.

روز شنبه به مناسبت تعطیلی عید غدیر نرخ ارز در صرافی ملی همانند روز پنج‌شنبه گذشته بود و تغییری نداشت که قیمت دلار در رقم ۲۳ هزار تومان و قیمت یورو در رقم ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان ثابت ماند.

روز یکشنبه با وجود تعطیلی بازارهای جهانی، نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ۲۰۰ تومان افزایش یافت که این روند در میانه روز ادامه یافت و ارز ۲۰۰ تومان دیگر گران شد و قیمت دلار به رقم ۲۱ هزار و ۷۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان رسید.

در سومین روز هفته و با آغاز به کار بازارهای جهانی، نرخ دلار در صرافی ملی ۲۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۱ هزار و ۹۰۰ تومان و قیمت یورو نیز به رقم ۲۵ هزار و ۷۰۰ تومان رسید.

روز سه‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی در ابتدای روز ۳۰۰ تومان افزایش یافت که در ادامه فعالیت بازارها بار دیگر با رشد ۱۰۰ تومانی مواجه شد و قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.

روز چهارشنبه نرخ ارز در صرافی ملی ۳۰۰ تومان افزایش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان و قیمت یورو در رقم ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسید.

روز پنج‌شنبه نرخ ارز در صرافی ملی کاهش یافت و قیمت دلار به رقم ۲۲ هزار ۵۰ تومان و قیمت یورو به رقم ۲۶ هزار تومان رسید.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، روز جمعه نیز قیمت ارز صرافی ملی اعلام شد که نسبت به روز پنج‌شنبه تغییری نداشت.

بیشتر بخوانید؛
فروش اوراق سلف نفتی با طرح رییس‌جمهوری متفاوت است
مشکل فروش سهام عدالت در بانک ملی چیست؟
افزایش دوباره قیمت طلا به بالای ۱۹۰۰ دلار

نویسنده:

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان