تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴
کد خبر : 97640

چه پشتوانه ای برای خرید پکس گلد وجود دارد؟

چه پشتوانه ای برای خرید پکس گلد وجود دارد؟
تابه‌حال چیزی در مورد مالکیت دیجیتالی بر طلای واقعی شنیده‌اید؟ امروزه در دنیای ارزهای دیجیتال شاهد اتفاقات عجیب و شوکه‌کننده‌ای هستیم.

به گزارش شهر بورس، یکی از بارزترین نمونه‌های این اتفاق، عرضه ارز دیجیتال پکس گلد بوده و مبتنی بر طلا در بستر بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده است. در حقیقت به علت افزایش نجومی قیمت انس طلا از سال 2020 به بعد، میزان خرید پکس گلد نیز به میزان قابل‌توجهی افزایش یافته است.

این رمز ارز محبوب و خاص، با حذف کردن فرایند پیچیده و سخت ذخیره‌سازی و حمل و نقل طلای فیزیکی، عملیات سرمایه‌گذاری روی طلا را برای سرمایه‌گذاران تا حد زیادی آسان‌تر کرده است! همچنین با حضور پکس گلد، در بازار طلا بسیاری از چالش‌های متداول و رایج برطرف شده است.

images 1698564514 653e09a205495

پکس گلد (PAXOS GOLD) چیست؟

پکس گلد از جمله جدیدترین رمز ارزها در دنیای ارزهای دیجیتال است. این کریپتو کارنسی محبوب و ارزشمند در بستر بلاک‌چین اتریوم راه‌اندازی شده و به عنوان یک توکن ERC20 نیز شناخته می‌شود. پکس گلد با نام انحصاری PAXG در سال 2019 به بازار عرضه شده است. توسعه‌دهندگان این ارز دیجیتال یک تیم متخصص و خبره است که این اعضا کارمندان سابق شرکت‌های وال استریت و سیلسکون‌ولی بودند. مدیر عامل و به نوعی مالک اصلی پکس گلد شخصی به نام چارلز کاسکاریلا است. هدف اصلی از عرضه این رمز ارز با پشتوانه‌ای خاص و عجیب، برطرف کردن برخی مشکلات همیشگی سرمایه‌گذاران و ریسک‌های احتمالی است.

به زبانی ساده‌تر، شما به عنوان یک سرمایه‌گذار حتی در صورت نداشتن بودجه کافی برای خرید شمش طلا، می‌توانید با خرید پکس گلد به نوعی در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید! پکس گلد، به دنیای کریپتوکارنسی‌ها ثابت کرد که می‌توان از ویژگی‌ها و مزایای سرمایه‌گذاری روی طلا در دنیای دیجیتال هم مانند دنیای واقعی بهره برد.

نحوه عملکرد ارز پکس گلد

توکن پکس گلد به علت قرارگیری در بلاک‌چین اتریوم، قابلیت سازگاری با کیف پول‌های مخصوص اتریوم را دارد. به عبارتی، خرید پکس گلد و فروش آن را می‌توان در صرافی‌های مختلف کریپتو به راحتی و بدون محدودیت خاصی انجام داد. علاوه بر موارد فوق، پکس گلد قابلیت استفاده در برنامه‌های غیر متمرکز و دیفای را دارد. بر خلاف هزینه‌بر بودن عملیات ذخیره‌سازی طلای واقعی، پکس گلد هیچ هزینه‌ای را برای سرمایه‌گذار ندارد.

پشتوانه ارز پکس گلد و قمیت آن

آنچه که تمایل سرمایه‌گذاران به خرید ارز پکس گلد را به طرز عجیبی افزایش می‌دهد، پشتوانه قدرتمند و ارزشمند این ارز است! هر توکن پکس گلد بخشی از یک شمش طلا را شامل می‌شود (برابر با یک سپرده اونس تروی از شمش طلا با وزن 400 اونس). این ارز دیجیتال به علت داشتن ثبات قیمتی به عنوان استیبل کوین شناخته شده است. پکس گلد دومین ارز پایدار در جهان است. علاوه بر استیبل بودن قیمت پکس گلد با توجه به ویژگی‌های طلا، معامله این رمز ارز کارمزد به مراتب کم‌تری نسبت به خرید و فروش طلا در دنیای واقعی دارد!

کارمزد معامله طلا توسط دلال‌ها در بازار واقعی بین 0.5 درصد تا 35 درصد است. در حالی که کارمزد تراکنش پکس گلد 0.02 درصد به همراه گاز اتریوم (حدود چند سنت) است. هدف اصلی از ایجاد پکس گلد با چنین پشتوانه قدرتمندی، ایجاد یک فرصت ویژه برای سرمایه‌گذاران به منظور تجربه سرمایه‌گذاری دیجیتالی با کارمزد کم و امنیت بالا از طلاست. این توکن‌های طلا به علت داشتن پلتفرم رمزنگاری شده، قابلیت بازخرید را دارند.

images 1698564514 653e09a20f3e6

آیا واقعا ارز پکس گلد طلا است؟

بسیاری از سرمایه‌گذاران قبل از خرید ارز دیجیتال پکس گلد با این پرسش مواجه می‌شوند که آیا این ارز طلای واقعی است؟ در اصل پکس گلد نوعی طلاست که به ارز تبدیل شده و در بستر بلاک‌چین نگهداری می‌شود. همان گونه که می‌دانید طلا در دنیای واقعی برای نگهداری بسیار مناسب است؛ چراکه در گذر زمان ارزش آن چندین برابر بیشتر می‌شود. توکن‌های پکس گلد شامل کدها یا همان شماره سریال‌هایی متناسب با شمش‌های طلا داشته و به همین دلیل به عنوان طلای واقعی در دنیای کریپتو کارنسی شناخته می‌شود.

شرکت پکسوس عرضه‌کننده این ارز دیجیتال، مقدار طلای واقعی برابر با توکن‌های پکسوس گلد خریداری شده را در خزانه خود نگهداری می‌کند. این شرکت به ازای هر بار خرید پکس گلد توسط افراد، به همان تعداد و میزان طلای واقعی تهیه کرده و به هنگام فروش این ارز، به همان میزان نیز دارایی‌های طلای واقعی به فروش می‌رسد. استفاده از این سیستم دقیق باعث شده تا نسبت یک به یک بین توکن‌ها و طلاهای واقعی به خوبی حفظ شود.

تحلیل آینده پکس گلد

یکی از نکات بسیار مهم در بحث تحلیل پکس گلد، توجه به نوسانات قیمتی آن در سال‌‌های گذشته است. با توجه به کارشناسی‌های انجام شده در مورد گذشته این ارز دیجیتال، انتظار می‌رود در آینده‌ای نه چندان دور قیمت آن از 1935 دلار نیز عبور کند. بعد از شکستن این مقاومت، پکس گلد می‌تواند با طی کردن یک روند کاملا صعودی، دروازه‌های جدید از رشد قیمتی را به ارمغان خواهد آورد! چیزی که باید از آن خبر داشته باشید این است که قیمت این ارز دیجیتال همگام با نوسانات بازار طلا تغییر می‌کند.

چگونه می‌توان پکس گلد را بازخرید کرد؟

بحث بازخرید پکس گلد، یکی از دغدغه‌های اصلی سرمایه‌گذاران بازار ارزهاست. بازخرید این ارز دیجیتال تنها زمانی صورت می‌گیرد که مقدار کل آن با یک انس طلا برابری کند. البته باید به این نکته هم اشاره کرد که باید پگس گلد را از صرافی ارز دیجیتال معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید تا بتوانید در امن‌ترین شرایط به معامله این ارز بپردازید. به این نکته هم توجه داشته باشید که این مطلب، پیشنهادی برای خرید ارز مربوطه و سرمایه‌گذاری روی آن نیست؛ برای خرید ارز دیجیتال PAXG باید تخصص و مهارت‌های لازم را داشته باشید، در غیر این صورت فرایند سرمایه‌گذاری روی این ارز باید توسط افراد باتجربه و متخصص انجام شود.

images 1698564514 653e09a21561b

سخن پایانی

پکس گلد، استیبل کوینی محبوب است که با لقب طلای بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود! این ارز دیجیتال با پشتوانه طلا به دنیای کریپتوکارنسی‌ها وارد شده است. در حالت کلی سرمایه‌‌گذاری و خرید پکس گلد، بهترین و امن‌ترین گزینه برای کسب سود در طولانی مدت با کم‌ترین ریسک و خطرات احتمالی است.

اگر شما هم به دنبال فرصتی هستید که بتوانید روی طلا سرمایه‌گذاری کنید، خرید ارز دیجیتال پکس گلد بهترین گزینه برای شما خواهد بود. حتی اگر توانایی سرمایه‌گذاری روی شمش طلا را ندارید، می‌توانید با خرید توکن‌های پکس گلد از این فرصت بهره‌مند شده و با کم‌ترین کارمزد و هزینه به معامله آن بپردازید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان