شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
کد خبر : 69859

چه تعداد ربع سکه در بورس فروخته شد؟

چه تعداد ربع سکه در بورس فروخته شد؟
از ۲۴ دی ماه تا هفته گذشته، به منظور کاهش التهابات بازار سکه و طلا، فروش ربع سکه در بورس کالا آغاز شد. چه تعداد ربع سکه در بورس فروخته شد؟

به گزارش شهر بورس، مدتی است که روند سکه و طلا با رشد قیمت دلار صعودی شده بود و این مسئله موجب شد تا سرانجام بانک مرکزی سیاست های دخالتی را جهت کاهش قیمت سکه و طلا آغاز کند. یکی از سیاست های بانک مرکزی عرضه ربع سکه در بورس کالا بود. از ۲۴ دی ماه تا هفته گذشته، به منظور کاهش التهابات بازار سکه و طلا، فروش ربع سکه در بورس کالا آغاز شد. بر این اساس، چه تعداد ربع سکه در بورس کالا فروخته شد؟

از ۲۴ دی ماه سال جاری فروش ربع سکه در بورس کالا آغاز شد. در ۵ روز معاملاتی گذشته چند ربع سکه در بورس کالا فروخته شد و چند نفر خریدار این سکه ها بودند؟


بیشتربخوانید: هشدار به متقاضیان خرید ربع سکه از بورس


چه تعداد سکه فروخته شد؟

آمار معاملات ربع سکه در بورس نشان می دهد، طی ۵ روزمعاملاتی گذشته حدود ۱۷ هزار و ۳۷۷ نفر، تعداد ۶۶ هزار و ۱۴۵ قطعه ربع سکه خریداری کرده‌اند و بانک مرکزی توانسته از این طریق در مجموع بیش از ۴۸۸ میلیارد تومان از نقدینگی بازار را جمع آوری کند.

چه تعداد ربع سکه در بورس فروخته شد؟

آمار نشان می‌دهد در مجموع معاملات صورت گرفته هرقطعه ربع سکه بورسی به طورمیانگین در حدود ۷ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان ارزش گذاری شده است. این درحالی است که قیمت این کالا در بازارهای غیر رسمی حدود ۹ میلیون تومان ادعا می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان