صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۳
کد خبر : 52988

اعلام برائت سازمان بورس از چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

اعلام برائت سازمان بورس از چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه
رسانه رسمی سازمان بورس با انتشار اطلاعیه‌ای، اعلام کرد که سازمان بورس متولی برگزاری چهاردهین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه تهران نیست.

به گزارش شهر بورس، چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در ابتدای مردادماه در تهران برگزار خواهد شد، اما رسانه رسمی سازمان بورس اوراق بهادار با انتشار اطلاعیه‌ای از اعلام کرد که سازمان بورس متولی برگزاری آن نیست.

در متن پیام سازمان بورس آمده است:

پس از برگزاری ۱۲ دوره موفقیت‌آمیز نمایشگاه تخصصی بورس، بانک و بیمه توسط «سازمان بورس و اوراق بهادار»، از سال گذشته نهاد ناظر بازار سرمایه، انصراف خود را از «برگزاری» و «حضور» در این نمایشگاه سالانه به شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی اعلام کرد.


بیشتر بخوانید: شروع فعالیت غرفه شهر بورس در نمایشگاه بورس


امتیاز برگزاری این نمایشگاه از سال گذشته به طور کامل در اختیار شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی قرار گرفته است و «سازمان بورس و اوراق بهادار» هیچ نقش و مسؤولیتی در روند برگزاری این نمایشگاه ندارد و تمامی فعالیت‌ها ذیل عنوان «چهاردهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه» توسط بخش خصوصی انجام می‌پذیرد.

در همین راستا و با توجه به تماس‌های مکرر نهادهای مالی بازار سرمایه و همچنین بانک‌ها و بیمه‌ها در خصوص اطلاع از چگونگی نحوه برگزاری چهاردهمین دوره این نمایشگاه به اطلاع می‌رساند: «استفاده از عنوان نمایشگاه بورس، بانک و بیمه با حضور و مشارکت سازمان بورس و اوراق بهادار قویاً تکذیب می‌شود.»

سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان نهاد ناظر بازار سرمایه ضمن تأکید بر عدم حضور در این دوره از نمایشگاه، اعلام می‌دارد، «این سازمان هیچ مسؤلیت و نقشی در قبال نحوه برگزاری این رویداد ندارد.»

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − 2 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان