صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۱
کد خبر : 89519

چطور خرید و فروش شیبا و دوج را بدون کارمزد انجام دهیم؟

چطور خرید و فروش شیبا و دوج را بدون کارمزد انجام دهیم؟
دوج و شیبا دو رمز ارز بسیار معروف در دنیای کریپتوکارنسی هستند که به‌لطف ایلان‌ماسک نابغه علم و فناوری، رشد زیادی کرده‌اند.

به گزارش شهر بورس، چطور خرید و فروش شیبا و دوج را بدون کارمزد انجام دهیم؟

دوج و شیبا دو رمز ارز بسیار معروف در دنیای کریپتوکارنسی هستند که به‌لطف ایلان‌ماسک نابغه علم و فناوری، رشد زیادی کرده‌اند. اگر در خرید این رمز ارز‌ها کارمزد پرداخت نکنید، سود بیشتری به‌دست می‌آورید و سرمایه‌تان نیز متقابلا بیشتر می‌شود؛ اما چطور خرید و فروش شیبا و دوج را بدون کارمزد انجام دهیم؟ برای خرید این رمز ارز‌ها ابتدا باید یک صرافی مناسب پیدا کنید که کارمزد بسیار ناچیزی می‌گیرد.

برخی صرافی‌ها مانند صرافی ارز دیجیتال والکس جشنواره‌هایی برگزار می‌کنند که طی آن‌ها از برخی رمز ارز‌ها کارمزد دریافت نخواهند کرد که خرید از آن‌ها هوشمندانه‌تر است. با کارمزد صفر درصد اگر در یک معامله سود یا ضرر کنید، نتیجه آن فقط دامن‌گیر سرمایه اصلی‌تان می‌شود؛ بنابراین هیچ هزینه اضافه بابت معامله در صرافی پرداخت نمی‌کنید. بسیاری از صرافی‌ها هم‌اکنون با این روش مشغول جذب مشتری‌های جدید هستند.

چطور خرید و فروش شیبا و دوج را بدون کارمزد انجام دهیم؟

روش خرید دوج و شیبا بدون کارمزد

برای معامله شیبا یا خرید دوج کوین با کارمزد صفر، ابتدا باید وارد وب‌سایت والکس شوید و در این سایت ثبت‌نام کنید. امکان خرید از صرافی‌های دیگر نیز وجود دارد؛ اما اول باید از بدون کارمزد بودن آن‌ها مطمئن شوید. بعد از ثبت‌نام می‌توانید دارایی‌هایتان را به کیف پول این وب‌سایت انتقال دهید و در نهایت خریدتان را انجام دهید.

در هنگام خرید در وب‌سایت والکس هیچ نوع کارمزدی برای شما در رابطه با رمز ارز‌های شیبا و دوج در نظر گرفته نمی‌شود. هر چند این ویژگی برای معامله‌هایی با حجم کم خیلی به چشم نمی‌آید؛ اما اگر حجم معمالاتتان بالا باشد، می‌توانید از خرید و فروش آن‌ها بدون کارمزد سود خوبی به‌دست بیاورید.

چرا کارمزد دوج و شیبا حذف شود؟

دوج و شیبا جزو جذاب‌ترین میم‌کوین‌های بازار هستند که همواره در صدر لیست بهترین‌ها می‌درخشند. ارزش بازار این دو میم‌کوین نیز بسیار بالاست و با ریسک پایین در معامله، بیشتر افراد را مجاب می‌کنند که سرمایه‌شان را به آن‌ها تزریق کرده و سود به‌دست بیاورند.

علاوه‌براین، نوسان‌های دوج و شیبا بسیار زیاد است؛ یعنی جامعه‌محور هستند و بر اساس حمایت‌های مختلف رشد ناگهانی می‌کنند. مثلا ایلان ماسک از دوج کوین حمایت کرد و این ارز توانست در مدت کوتاهی نوسان شدیدی پیدا و سود خوبی را از آن معامله‌گران خود کند.

بنابراین صرافی ارز دیجیتال والکس تصمیم به حذف کارمزد این دو رمز ارز گرفت. در واقع از آنجا که بیشترین معامله در میم‌کوین‌ها روی دوج و شیبا انجام می‌شود، این صرافی با این اقدام قدمی بزرگ برای کسب سودهای بیشتر توسط معامله‌گران برداشت.

چرا کارمزد دوج و شیبا حذف شود؟

دلایل انتخاب صرافی والکس برای خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر

شاید برایتان سؤال باشد که چرا باید صرافی ارز دیجیتال والکس را برای معامله دوج و شیبا انتخاب کنیم؟ این صرافی چه ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارد که آن را نسبت به سایر صرافی‌ها خاص می‌کند؟ در ادامه قصد داریم مهم‌ترین ویژگی‌های این صرافی را بگوییم.

پروتکل‌های امنیتی مناسب

در وب‌سایت والکس، تمامی پروتکل‌های امنیتی لحاظ شده‌اند تا شما بتوانید معاملات سودمند بدون نگرانی از هک‌شدن حساب کاربری‌تان و … داشته باشید. در واقع در این وب‌سایت نگرانی‌تان فقط درباره معاملات است و هیچ نگرانی دیگری بابت امنیت صرافی نخواهید داشت.

از جمله تمهیدات امنیتی این صرافی می‌توان به استفاده از دیواره آتش چندلایه، رمزنگاری داده‌های کاربران، قابلیت نگهداری داده‌ها به‌صورت آفلاین و … اشاره کرد.

ابزار‌های کامل برای معامله‌گر‌ها

این مجموعه ابزار‌های کاملی را در اختیار معامله‌گر‌ها می‌گذارد تا بتوانند بازار را تحلیل کنند و در موقعیت مناسب وارد سهام خاصی شوند؛ بنابراین درصورتی‌که با ابزار‌های این سایت، دوج و شیبا را تحلیل کنید و وارد بازارشان شوید، بدون پرداخت هیچ کارمزدی می‌توانید سود‌های قابل‌توجه‌ای از آن‌ها به‌دست بیاورید.

ربات معامله‌گر

صرافی والکس به‌عنوان یک شرکت دانش‌بنیان فعال در زمینه بلاکچین توانسته بات معامله‌گری را راه‌اندازی کند که مانند یک دستیار در تمام معاملاتتان در کنار شماست و در داشتن خرید و فروش‌هایی سودمند کمکتان می‌کند. این بات نه‌تنها استراتژی‌های مختلف را به شما آموزش می‌دهد، بلکه ورود به معامله‌ها را نیز راحت‌تر خواهد کرد.

سکوی معامله

برای انجام معامله‌ها در دنیای کریپتوکارنسی باید دارای اعتبار باشید! صرافی ارز دیجیتال والکس شرایطی را مهیا کرده است تا بتوانید اعتبار به‌دست‌آورید و با خیال راحت تمام معاملات‌تان را انجام دهید. این مجموعه محصولی به نام سکوی معامله دارد که همین کار را انجام می‌دهد.

آیا خرید و فروش شیبا و دوج تا همیشه در صرافی ارز دیجیتال والکس رایگان است؟

هم‌اکنون وب‌سایت والکس تصمیم گرفته است که خرید و فروش دوج و شیبا را تا پایان شهریور ماه سال 1402 بدون کارمزد برای کاربران انجام دهد. چناچنه خبر جدیدی درباره تمدید این زمان منتشر شود، توسط مراجع اطلاع‌رسانی وب‌سایت والکس به کاربران اطلاع داده خواهد شد.

بنابراین از آنجا که فرصت محدودی برای معامله این 2 ارز بدون هیچ کارمزدی دارید، همین‌حالا برای خرید و فروش آن‌ها اقدام کنید و در وب‌سایت والکس عضو شوید. چنانچه سؤالی درباره خدمات این وب‌سایت دارید نیز می‌توانید با پشتیبانی آن تماس بگیرید تا به‌صورت کامل شما را راهنمایی کنند.

آیا خرید و فروش شیبا و دوج تا همیشه در صرافی ارز دیجیتال والکس رایگان است؟

جمع‌بندی

در این مطلب به‌طور کامل درباره نحوه خرید و فروش دوج بدون کارمزد در صرافی ارز دیجیتال والکس صحبت کردیم. این مجموعه با ارائه بهترین خدمات، همواره به‌عنوان با سابقه‌ترین و بهترین صرافی‌های کشور شناخته می‌شود. در وب‌سایت والکس تمام پروتکل‌ها برای ارائه خدمات مناسب به کاربران لحاظ شده‌اند؛ بنابراین از طریق آن می‌توانید خرید یا فروشتان را بدون هیچ نگرانی انجام دهید.

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب صرافی ارز دیجیتال والکس پشتیبانی از چندین ارز دیجیتال، علاوه‌بر دوج و شیباست؛ بنابراین اگر قصد دارید ارز‌های دیجیتالی دیگر را معامله کنید، کافیست وارد وب‌سایت این مجموعه شوید و در آنجا ثبت‌نام کنید. بعد از ثبت‌نام امکان واریز وجه به حساب و انجام عملیات خرید و فروش وجود دارد. البته در این بین باید مدتی برای فرایند احراز هویت صبر داشته باشید؛ پشتیبانی والکس تلاش می‌کند تا در سریع‌ترین زمان، احراز هویتتان را به‌طور کامل و دقیق انجام دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + هجده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان