صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
کد خبر : 3227

عملکرد بورس در 99/03/12

شاخص در مسیر بازگشت به ابر کانال یک میلیون واحدی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پس از آنکه روز گذشته شاخص کل مجددا وارد فاز نزولی شد اما این روند در معاملات امروز ادامه نیافت و شاخص با رشد ۱۷ هزار و ۶۴۱ واحدی همراه شد. به این ترتیب شاخص کل فاصله خود را با ابر کانال یک میلیون واحدی کم کرد و

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی شهر بورس، پس از آنکه روز گذشته شاخص کل مجددا وارد فاز نزولی شد اما این روند در معاملات امروز ادامه نیافت و شاخص با رشد ۱۷ هزار و ۶۴۱ واحدی همراه شد. به این ترتیب شاخص کل فاصله خود را با ابر کانال یک میلیون واحدی کم کرد و به سطح ۹۸۸ هزار و ۵۳ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن نیز با رشد ۳۰۲۲ واحدی (۱٫۸ درصدی) به سطح ۳۲۱ هزار و ۳۰۹ هزار واحد رسید در حالی که روز گذشته در جریان ریزش‌ها ۶۱۰ واحد از ارتفاع آن کم شده بود.

در جریان معاملات امروز بورس سه نماد فارس، فملی و شستا به ترتیب با ۱۵۰۵، ۱۲۰۶ و ۱۰۴۵ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل و کانال یک میلیون واحدی داشتند. همچنین سه گروه خودرو، بانک‌ها و شیمیایی برترین گروه‌های صنعت امروز بودند.

تعداد معاملات امروز نیز از یک میلیون و ۳۳۸ هزار معامله به یک میلیون و ۹۶ معامله رسید که طی آن ۱۰ میلیارد و ۱۰ میلیون برگه سهم با ارزشی بالغ بر ۷٫۲ هزار میلیارد تومان خرید و فروش شد که در نتیجه ارزش بازار از ۳۶۳۷ هزار میلیارد تومان به ۳۷۰۴ هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

بیشتر بخوانید:

سیاست مبنایی دولت حمایت از بورس است

همه عوامل ریزش بورس در ۴ روز پُر استرس/ رشد مجدد طی روزهای آتی

معاون بورس تهران: افول قیمت سهام بعد از ۲ سال رشد بالا طبیعی است

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − 7 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان