شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
کد خبر : 7742

پیگیری مجلس قیمت سیمان و فولاد را متعادل‌تر کرد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل در مجلس، در صفحه خود در فضای مجازی، نوشت: بحمدالله با پیگیری‌هایی که در مجلس با حضور مسئولان امر انجام شد، قیمت سیمان و فولاد متعادل‌تر شده است. وی ادامه داد: اگر دولت محترم وظیفه تنظیم‌گری خود بین

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، علی نیکزاد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردبیل در مجلس، در صفحه خود در فضای مجازی، نوشت: بحمدالله با پیگیری‌هایی که در مجلس با حضور مسئولان امر انجام شد، قیمت سیمان و فولاد متعادل‌تر شده است.

وی ادامه داد: اگر دولت محترم وظیفه تنظیم‌گری خود بین وزارت خانه‌های تحت امرش را انجام دهد، نیاز به چنین جلساتی در مجلس نیست.

سیمان و فولاد از مهم‌ترین مصالح کارگاه‌های عمرانی است که البته فولاد در حوزه سازه‌ای به صورت میلگرد و تیرآهن و در عرصه خودروسازی و لوازم خانگی به صورت ورق کاربردی است.

بر اساس بخشی از آمار‌های اعلام شده، حدود ۶۱ میلیون تن سیمان در داخل کشور تولید می‌شود که حدود ۱۱ میلیون تن از این محصول را صادر می‌کنند. به علاوه ۲۸ تا ۳۰ میلیون تن آمار تولید فولاد است که نزدیک به ۱۶ میلیون تن آن مصرف داخلی است.

گفتنی است در جلسه اتاق هیئت رئیسه مجلس محل نشست تعدادی از نمایندگان پارلمان، سرپرست وزارت صمت و تعدادی از مسئولان دستگاه‌های نظارتی و صنعتی که حدود یک ماه پیش برگزار شده بود، در خصوص وضعیت قیمت سیمان و فولاد بحث‌های زیادی صورت گرفته بود.

بیشتر بخوانید؛
۲ راهکار برای برچیدن «صف‌های خرید و فروش» در بورس
چشم‌انداز بورس در هفته آینده
بازارسرمایه، فرهنگ نفتی را کنار زده است/ رونمایی از بورس هوشمند در دهه فجر
مجموع پذیره نویسی دارا یکم و دارا دوم ۵ میلیون تومان است

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + نه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان