شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳
کد خبر : 5788

پیش فروش چهار محصول سایپا با سود مشارکت از روز یک شنبه

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص پیش فروش چهار محصول سایپا  گفت: بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید در روز شنبه، چهارم مردادماه، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از روز یکشنبه 5 مرداد آغاز خواهد شد. وی افزود: این

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، مجید باقری، قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خصوص پیش فروش چهار محصول سایپا  گفت: بلافاصله پس از انجام قرعه کشی طرح مشارکت در تولید در روز شنبه، چهارم مردادماه، طرح جدید عرضه محصولات این گروه خودروسازی از روز یکشنبه 5 مرداد آغاز خواهد شد.

وی افزود: این طرح نیز مانند عرضه قبلی، به شکل مشارکت در تولید با موعد تحویل در سال آینده خواهد بود و به مبلغ پیش پرداختی مشتریان، سود مشارکت تعلق خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:
توضیح سایپا درباره عدم موافقت رسمی با افزایش نرخ محصولات

باقری ادامه داد: پس از عرضه شاهین، کوییک. اس و ساینا. اس در طرح‌های پیشین، خودرو‌های کوییک معمولی و کوییک. آر (دو رنگ) و دو مدل از وانت سایپا 151 یعنی وانت معمولی 151 و وانت آپشنال 151 در این طرح فروش عرضه خواهند شد.

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اضافه کرد: قرعه کشی طرح مشارکت در تولید جاری سایپا، صبح روز شنبه با حضور نمایندگانی از نهاد‌های ذی ربط و رسانه‌های همگانی برگزار می‌شود و یک روز پس از آن نیز، طرح جدید را آغاز خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:
آغاز پیش‌فروش محصولات سایپا با ۳ خودروی جدید از ساعت ۱۴ امروز

ثبت نام 120 هزار نفر در طرح پیش فروش برای مشارکت در تولید

باقری گفت: در طرح پیش فروش برای مشارکت در تولید که شنبه 4 مرداد قرعه کشی انجام میشود 120 هزار نفر ثبت نام کردند که از این تعداد حدود 12 هزار نفر در قرعه کشی انتخاب خواهند شد.

وی ادامه داد: این سومین هفته متوالی است که طرح ثبت نام خودرویی در گروه سایپا داریم همه این اقدامات به این علت است که دست دلالان و واسطه‌ها کوتاه شود و همه افراد از فرصت یکسان برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی برخوردار باشند.

بیشتر بخوانید:
زمان قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده سایپا مشخص شد/ عرضه ۳۰ هزار محصول دیگر در طرح پیش ‌فروش

قائم مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش همچنین گفت: شرایط شرکت در ثبت نام پیش فروش جدید نیز همانند شرایط پیش فروش‌ها و فروش‌های فوق العاده قبلی است.

وی در پایان با اشاره به تلاش خودروسازان برای تنوع بخشی و تداوم طرح‌های فروش، گفت: خودروسازان در کنار مردم هستند و به پشتوانه افزایش و استمرار تولید، عرضه‌های مستمر را در دستور کار قرار داده اند.

منبع: تسنیم

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 7 =

پراپ تریدینگ

کمان