صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳
کد خبر : 93692

پیش فروش محصولات تراکتورسازی ویژه مهرماه

پیش فروش محصولات تراکتورسازی ویژه مهرماه

پیش فروش تراکتور برای کشاورزان و واحد های تولیدی صنایع کشاورزی و دیگر مجموعه هایی که به تولیدات تراکتور نیاز دارند آغاز شد.

به گزارش شهر بورس، پیش فروش محصولات تراکتورسازی ویژه مهرماه آغاز می شود.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران گفت: به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر اکرم( ص ) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت از امروز بخشنامه پیش فروش مهرماه تراکتور برای کشاورزان سراسر کشور آغاز می شود.

ناصر قربانیان افزود: در این مرحله عرضه مستقیم تعداد مشخصی از انواع تولیدات تراکتورسازی به کشاورزان، واحدهای تولیدی صنایع کشاورزی و مجموعه های که نیاز به تولیدات تراکتورسازی داشته باشند صورت می گیرد.

وی ضمن تاکید بر محدود بودن ظرفیت و منتفی شدن ثبت نام با تکمیل ظرفیت اضافه کرد: در زمان آماده تحويل شدن محصول، دعوتنامه جهت واريز باقيمانده بهاء صادر و برای ادامه روند، خریدار می باید مبلغ مذکور را پرداخت نماید.

سهمیه بندی استانی جهت توازن بخشی به ضریب مکانیزاسیون کشور

قربانیان با اشاره به اینکه در این مرحله از فروش با همکاری وزارت جهاد کشاورزی ضریب، مکانیزاسیون استانها استهصال و براساس میزان این ضرایب سهمیه استانی جهت عرضه تراکتور صورت گرفته اظهار داشت: باتوجه به اینکه ضریب مکانیزاسیون در برخی از استانها از نسبت بالایی برخوردار بوده و در تعدادی نیز کمترین رقم ممکن را شامل می شد جهت توازن بخشی به ضریب مکانیزاسیون کشور و توزیع عادلانه تراکتور به عنوان اصلی ترین وسیله کشاورزی و در نتیجه افزایش راندمان و بهره وری در بخش کشاورزی کشور، در این مرحله از عرضه تراکتور تخصیص و سهمیه بندی استانی در برنامه کاری قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید:خرید خودرو وارداتی با 560 میلیون تومان + جدول


این فعال حوزه صنعت و بازار کشور از مواردی نظیر سطح زمینهای زیر کشت( زراعی، باغی)، نوع کشت( دیمی یا آبی)، نوع فعالیت، دامداری، دامپروری و … به عنوان ملاک و معیار برای امتیاز دهی به متقاضیان جهت قرارگیری در اولویت واگذاری نام برد و گفت: عدم خریداری تراکتور طی 10 سال گذشته یکی از ملاکها با بالاترین امتیاز جهت صدرنشینی در اولویت بندی می باشد.

وی در پایان به پرسش متداول کشاورزان نیز پاسخ داد و اظهار داشت: عرضه ادوات به کشاورزان در این مرحله نیز وجود دارد چرا که این اصل ما را در تشخیص کشاورز واقعی و مصرف کننده نهایی بودن متقاضی یاری می دهد اما به هیچ عنوان اجباری در واگذاری ادوات وجود ندارد.

گفتنی است سامانه فروش گروه صنعتی تراکتورسازی ایران به آدرس https://sale.itmco.ir/login تا 27 مهر جهت ثبت نام کشاورزان متقاضی تراکتور در دسترس خواهد بود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار + 9 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان