صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
کد خبر : 107607

پیش بینی هوش مصنوعی از بیت کوین در سال 2024

پیش بینی هوش مصنوعی از بیت کوین در سال 2024
دو مدل بزرگ، Bard گوگل وChatGPT ، پیش بینی های جسورانه‌ای را در مورد بیت کوین و بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 ارائه کرده‌اند.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، بارد پیش بینی می‌کند، بیت کوین در سال 2024 به رکورد جدیدی به ارزش 120 هزار دلار خواهد رسید. این یک افزایش چشمگیر از سطح قیمت فعلی 42 هزار دلار است. پیش بینی Bard بر اساس عوامل متعددی مانند هاوینگ بیت کوین، پذیرش نهادی در حال رشد و احتمال تصویب  ETFبیت کوین است.

ChatGPT از Bard خوشبین‌تر است. این هوش مصنوعی پیش بینی می‌کند، بیت کوین در سال 2024 به 532 هزار دلار می‌رسد. پیش بینی ChatGPT بر اساس احتمال یک رالی طوفانی در بازار امسال است.

علاوه بر پیش بینی قیمت بیت کوین، هر دو هوش مصنوعی پیش بینی‌هایی در مورد تصویب  ETFبیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)  داشته‌اند. بارد پیش بینی می‌کند که SEC در اوایل سال جاری میلادی ETF اسپات را تأیید کند، در حالی که ChatGPT ژانویه 2024 را برای این تاریخ پیش بینی می‌کند.

تصویب  ETF اسپات بیت کوین ممکن است میلیاردها دلار را به بازار ارزهای دیجیتال تزریق کند؛ چرا که صندوق ETF سرمایه‌گذاری را برای سرمایه‌گذاران نهادی آسان‌تر می‌کند.


دلیل روند افزایشی قیمت بیت کوین چیست؟


آینده بازار و توکن‌های جدید در 2024

هر دو هوش مصنوعی پیش بینی‌های دیگری را نیز در مورد روند آینده ارزهای دیجیتال در سال 2024 داشته‌اند. بارد پیش بینی می‌کند، سرمایه گذاری نهادی در سال 2024 همچنان در حال رشد خواهد بود. این در حالی است که ChatGPT  پیش بینی می‌کند، شناسه‌های خصوصی غیرمتمرکز، پروتکل‌های استیکینگ، فرایند توکنی کردن دارایی‌های دنیای واقعی و ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، در این سال محبوبیت بیشتری می‌یابند.

سرانجام، هر دو هوش مصنوعی در مورد هیاهوی اطراف ارزهای دیجیتال مبتنی بر AI مورد سوال قرار گرفتند.ChatGPT  در پاسخ بیان کرد، نظر یا اعتقادی ندارد. بارد اما به شکل دیگری پاسخ داد، این چت‌بات گفت که فکر نمی‌کند ارزهای دیجیتال مبتنی بر هوش مصنوعی، صرفا شایعه و هیاهو باشند. بارد معتقد است، هوش مصنوعی توانایی ایجاد انقلابی در بازار ارزهای دیجیتال را دارد.

در مجموع، پیش بینی‌های AI برای بازار ارزهای دیجیتال در سال 2024 صعودی است. با این حال، باید به یاد داشته باشید که AI هنوز در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد. سرمایه گذاران باید تحقیق کنند و تصمیمات خود را در مورد بازار ارزهای دیجیتال فارغ از پاسخ‌های هوش مصنوعی، اتخاذ کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − ده =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان