شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۳
کد خبر : 120679

پیش بینی مهم از قیمت سکه/ تب و تاب عید در بازار سکه

پیش بینی مهم از قیمت سکه/ تب و تاب عید در بازار سکه
درحالی‌که فضای بازار ارز و سکه به حالت نیمه‌تعطیل درآمده قیمت طلا و سکه در بازار صعودی شد. گواه این اتفاق نرخ‌های ثبت شده روی سایت اتحادیه طلا و جواهر است.

به گزارش شهر بورس،در حالی که کمتر از سه روز به پایان سال ۱۴۰۲ باقی‌مانده بازار ارز و سکه به حالت نیمه‌تعطیل درآمده و برخی از معامله‌گران مدعی هستند که فشار تقاضا و کمبود عرضه پیش از نوروز در بازار مشهود است.

به‌عبارت‌دیگر بازار ارز و سکه بعد از تسویه قیمت دلار هرات در روز پنجشنبه هفته گذشته، دست اتاق‌هایی افتاده که بعد از تسویه در حال فعالیت هستند. البته بیشتر اتاق‌ها هم بعد از تسویه، دیگر فعالیت ندارند و عمق معاملات تا حدودی کم شده است. به عبارتی، تعداد بازیگرهای بازار کاهش پیدا کرده است. برای همین در بازار گوشزد می‌شد در این شرایط احتمال اینکه بازار دست نوسان‌گیری بیفتد و شانتاژ شود زیاد است.

در همین فضای نیمه‌تعطیل بازار سکه، شاهد نوسان شارپی قیمت سکه امامی هستیم؛ موضوعی که نرخ‌های سایت اتحادیه طلا و جواهر مهر تاییدی بر آن است. طبق اعلام سایت مذکور این فلز زردرنگ داخلی نه‌تنها وارد کانال ۳۸ میلیون تومان شد؛ بلکه در زمان تدوین این گزارش در محدوده ۳۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش رسید.


بیشتربخوانید: قیمت سکه و طلا امروز 28 اسفند 1402


در کنار بازار سکه امروز قیمت طلا ۱۸ عیار هم مانند سکه نوسان صعودی را تجربه کرد. هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز در مقایسه با روز قبل ۵۴ هزار و ۳۰۰ تومان گران شد و در حول‌وحوش ۳ میلیون و ۱۸۱ هزار و ۲۰۰ تومان معامله شد که نسبت به‌روز قبل، افزایش ۱.۷ درصدی داشته است.

قیمت سکه در معاملات نقدی روز گذشته مسیر صعود را دنبال کرد و صبح امروز یکشنبه ۲۷ اسفند ماه سایت اتحادیه طلا و جواهر قیمت سکه امامی را بروزرسانی کرده و هر قطعه از این فلز زرد رنگ را با رقم ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان درج کرده است.

فارغ از بازار طلا و سکه، در معاملات امروز (یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲) مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با ثبات نسبت به روز کاری قبل به نرخ ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان و حواله دلار نیز به نرخ ۴۰ هزار و ۴۵۶ تومان معامله می‌شود. قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۲۴۴ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۷۱ تومان رسیده است. از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با ثبات نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۸۰۹ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۶ تومان است.

در کنار مرکز مبادله، امروز در صرافی ملی قیمت خرید دلار آمریکا ۴۲ هزار ۹۳۵ تومان و قیمت فروش دلار آمریکا ۴۳ هزار و ۳۶۹ تومان اعلام شد. از سوی دیگر قیمت خرید یورو ۴۶ هزار و ۷۷۱ تومان و قیمت فروش یورو ۴۷ هزار و ۲۴۴ تومان بود.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 + 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان