شهربورس
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
کد خبر : 75974

پیش بینی مهم از بازار ارز طی روزهای آینده

پیش بینی مهم از بازار ارز طی روزهای آینده
کامران سلطانی‌زاده رئیس کانون صرافان، درباره وضعیت بازار ارز طی روزهای آینده توضیحات و توصیه های مهمی را ارائه داد.

به گزارش شهر بورس، رئیس کانون صرافان اعلام کرد: با توجه به ادامه دار بودن کاهش قیمت ارز در بازار طی روزهای آتی، به مردم توصیه می‌شود برای جلوگیری از ضررهای سنگین، فعلا به این بازار وارد نشوند.

پیش بینی مهم از بازار ارز طی روزهای آینده

کامران سلطانی‌زاده درباره وضعیت این روزهای بازار ارز اظهار کرد: با توجه به افزایش تزریق ارز و کاهش قیمت آن در بازار و در معاملات ارزی صرافی‌ها، پیش‌بینی می‌شود روند کاهش نرخ ارز با توجه به حمایت بانک مرکزی و تزریق بیشتر در بازار ادامه دار باشد.

وی افزود: ارائه ارز به همه هموطنان آن هم در قالب نیازهای مختلفی که آن‌ها دارند، سبب شده روند قیمتی انواع ارز در بازار کاهشی باشد. البته یکی از دلایل این کاهش، بیشتر شدن تعداد صرافی‌هایی است که معاملات ارزی انجام می‌دهند. از سوی دیگر آغاز طرح فروش ارز طبق دستورالعمل جدید ابلاغ شده، از طریق صرافی‌های کشور و توسط بانک مرکزی یکی دیگر از این دلایل به شمار می‌رود.


بیشتربخوانید: پیش بینی قیمت دلار 11 اسفند 1401


رئیس کانون صرافان ادامه داد: در این شرایط مانند گذشته توصیه می‌کنیم که در بازارهای متشنجی که روند صعودی قیمت را به صورت ناگهانی طی می‌کنند، وارد نشوند، چرا که مطمئنا با ضررهای سنگین ناگهانی همراه خواهند بود. بنابراین پیشنهاد می‌شود که مردم در روزهای آینده به بازار ارز وارد نشوند، چرا که روند کاهش قیمت ادامه خواهد داشت.

منبع: ایسنا

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − نه =

پراپ تریدینگ

کمان