صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
کد خبر : 97820

پیش بینی قیمت سکه و طلا 11 آبان 1402

پیش بینی قیمت سکه و طلا 11 آبان 1402
امروز برخلاف سایر قطعات سکه، قیمت سکه امامی تغییری نداشت. بر این اساس قیمت سکه و طلا 11 آبان 1402 چگونه پیش بینی می شود؟

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت‌نیوز، امروز قیمت طلا و سکه هم‌تراز نبودند. رشد محدود انس جهانی قیمت طلا را افزایشی کرد. گفتنی است طلای جهانی در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۹۸۵ دلار در حال مبادله است.

امروز برخلاف سایر قطعات سکه، قیمت سکه امامی همانند قیمت دلار، تغییری نداشت. معامله‌گران بازار ارز روند دوگانه قیمت طلا و سکه را متاثر از وابستگی بازار به انس جهانی طلا عنوان کردند. تحلیلگران بازارهای مالی با وجود از دست رفتن محدوده ۲۰۰۰ دلاری برای طلای جهانی، اما روند انس را تا پایان سال صعودی پیش‌بینی می‌کنند. به اعتقاد آنها، اگر نوسانات افزایشی قیمت انس را در نظر داشته باشیم،‌ قیمت طلا و سکه تا پایان سال بازدهی بیشتری نسبت به بازار ارز خواهد داشت.

کارشناسان اقتصادی سقف مقاومت سکه امامی را محدوده ۲۹ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی پیش‌بینی می‌کنند. به اعتقاد آنها اگر این قطعه، مقاومت اول را بشکند، احتمال صعود تا قیمت ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومانی را نیز دارد.

روند افزایشی سکه گرمی برخلاف سایر قطعات

امروز چهار‌شنبه ۱۰ آبان، قیمت سکه امامی بدون تغییر و با رقم ۲۹ میلیون و ۷۰۱ هزار تومانی روز گذشته معامله شد. سکه‌ بهار کاهش ۹۵ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۵ میلیون و ۷۹۹ هزار تومان معامله شد. امروز نیم‌ و ربع سکه هر یک با کاهش ۵۰ هزار تومانی به ترتیب با قیمت ۱۵ میلیون و ۵۵۰ و ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی تنها قطعه افزایشی بازار بود این قطعه با افزایش ۵۰ هزار تومانی با قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.


قیمت سکه و طلا امروز 10 آبان 1402


حرکت صعودی طلا برخلاف سکه

امروز قیمت طلا برخلاف کاهش قیمت سکه، افزایش داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با ۳۸ هزار تومان رشد با رقم ۱۰ میلیون و ۸۵۱ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز افزایش ۱۰ هزار تومانی داشت و به رقم دو میلیون و ۵۰۵ هزار تومان رسید. هر گرم طلای دست دوم نیز با قیمت دو میلیون و ۴۷۲ هزار تومان معامله شد.

در دهمین روز آبان، حباب قطعات سکه روند متوازنی نداشت. حباب سکه‌ امامی و گرمی افزایش‌های ۲۰۰ و ۵۴ هزار تومانی داشتند. حباب سکه بهار ۶۵ هزار تومان، نیم‌سکه ۳۶ هزار تومان و ربع سکه ۴۳ هزار تومان کاهش داشتند.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + پنج =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان