شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۸
کد خبر : 67993

پیش بینی قیمت دلار 22 دی 1401

پیش بینی قیمت دلار 22 دی 1401
پیش بینی قیمت دلار 22 دی 1401 نشان می‌دهد احتمالا فردا قیمت‌ها در بازار ارز صعودی باشد.

به گزارش شهر بورس، با وجود کنترل قیمت ارز در روزهای گذشته اما کارشناسان معتقدند در ماه‌های آتی قیمت دلار افزایشی خواهد بود و پیش بینی قیمت دلار 22 دی 1401 هم این نظر را تایید می‌کند.

امروز قیمت دلار در بازار معاملات تهران با نرخ ۴۰ هزار و ۷۰۰ تومان باز شد و با ۵۰ تومان تغییر قیمت، در آخرین ساعت معامله بسته شد. قیمت ۴۰ هزار و ۷۵۰ تومانی دلار امروز تهران، در حالی معامله شد که بازارهای موازی نیز نوسان چندانی نداشتند و درهم امارات نیز بدون تغییر قیمت مبادله شد.

امروز چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ دلار تهران با کاهش محدودی در همان قیمت روز گذشته معامله شد. دلار هرات ۴۰ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد و قیمت دلار سلیمانیه در صدر بازارهای همسایه در کانال ۴۱ هزار تومانی قرار داشت و با قیمت ۴۱ هزار و ۱۸۰ تومان معامله شد. درهم امارات نیز تغییر خاصی نداشت و با قیمت ۱۱ هزار و ۳۱۰ تومان معامله شد.

فعلا اسکناس آمریکایی در حال استراحت است و به اعتقاد معامله‌گران، قیمت دلار تهران در حال کف‌سازی در کانال ۴۰ هزار تومانی است. به نظر می‌رسد نهاد پولی کشور قصد دارد قیمت دلار را به کانال‌ ۳۰ هزار تومانی برگرداند.


بیشتر بخوانید: تحلیل تکنیکال وپاسار | آخرین بروزرسانی 21 دی ماه


سیگنال‌های ورودی به بازار ارز نظیر عرضه ۵۰۰ هزار قطعه ربع سکه در روز شنبه، اخباری مبنی بر مذاکرات برجام و جو انتظامی بازار و دستگیری دلالان ارزی که گاهی از سوی رسانه‌ها به آن پرداخته می‌شود بازار را در حالت انتظاری قرار داده و به اعتقاد برخی فعالان بازار، این آرامش قبل از طوفان است و باید دید تاثیر عرضه ربع‌سکه بازار ارز را متاثر می‌سازد؟

چشم‌انداز قیمت دلار افزایشی است

همچنین برزو حق‌شناس کارشناس بازارهای مالی با این اعتقاد که دولت نمی‌خواهد در شرایط موجود کشور قیمت دلار بالا برود به تجارت‌نیوز گفت: دولت در حال تثبیت وضعیت موجود است و فنر دلار فعلا در دستان دولت است و باید دید توانایی بانک مرکزی برای ادامه این سیاست چقدر است.

حق‌شناس در پیش بینی قیمت دلار 22 دی 1401 توضیح داد: فعلا این سیاست دولت است و تا جایی که منابع در اختیار داشته باشد بازار ارز را کنترل خواهدکرد .کنترل دستوری قیمت دلار، کاهش درآمدهای ارزی و کاهش درآمد مالیات عامل اصلی روند افزایشی قیمت این اسکناس آمریکایی در نیمه دوم سال جاری است.

این کارشناس بازارهای مالی تاکید کرد: شاید دولت در مقطعی بتواند با ارزپاشی قیمت دلار را کنترل کند، اماچشم‌انداز کلی تا پایان سال افزایشی است و احتمالا ثبت رکورد جدید وجود دارد.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دوازده − هفت =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان