شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۷
کد خبر : 66958

پیش بینی قیمت دلار 14 دی 1401

پیش بینی قیمت دلار 14 دی 1401
امروز دلار در بازار آزاد مانند روز قبل با کاهش قیمت روبرو شد، بطوری که دلار در بازار آزاد که روز قبل تا ۳۸,۷۰۰ تومان رسیده بود، امروز با کاهش ۱.۸۴ درصدی به ۳۸,۰۰۰ تومان رسید.

به گزارش شهر بورس به نقل از نبض بازار، در بازار متشکل ارزی امروز سه شنبه ۱۳ دی ، قیمت فروش دلار توافقی ۳۷ هزار و ۴۹۰ تومان اعلام شده است. قیمت فروش یوروی توافقی نیز معادل ۴۱ هزار و ۴۲۱ تومان اعلام شده است. در ادامه، پیش بینی قیمت دلار چهارشنبه 14 دی 1401 را مشاهده کنید.


بیشتربخوانید: قیمت امروز دلار 13 دی 1401


پیش بینی قیمت دلار فردا

روز دوشنبه رافائل گروسی، دبیر‌کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی از لغو سفر اعضای هیئت به تهران خبر داد. به عقیده برخی از فعالان ارزی این موضوع می‌توانست به عنوان سیگنال منفی در بازار امروز باشد، اما روند معکوس شد و دیروز بازار با سیگنال روسی ریخت.

میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در یک توییت نوشت: «اخیراً ایران چندین بار آمادگی خود را برای به نتیجه رساندن مذاکرات وین درخصوص بازگرداندن برجام تائید و به درستی اعلام کرد که توپ در زمین غرب است.»

به اعتقاد معامله‌گران بازار، خبردرمانی از نوع برجام دوباره برای کنترل بازار به جریان افتاده است. برخی از کارشناسان نیز بر این باورند که مردم تجربیات گذشته بازار و نهاد پولی کشور را پشت‌سر گذاشته‌اند و دست بازار برای آن‌ها رو شده است.

برخی دیگر از کارشناسان بر این باورند که قیمت دلار با تورم همراه نیست و تنها سیگنالی که می‌تواند این اسکناس امریکایی را به طور واقعی کاهش دهد، رفع تحریم‌هاست. بازارساز، اما فعلا با قدرت در بازار در حال عرضه ارز است. از سوی دیگر بازار نیز به خوبی به سنت تغییر مدیریت نهاد پولی کشور پاسخ داد و روند نزولی را در پیش گرفت.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 9 =

پراپ تریدینگ

کمان