صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷
کد خبر : 120797

پیش‌بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ چهارم

پیش‌بینی قیمت بیت کوین پس از هاوینگ چهارم
به گزارش شهر بورس، پیش‌بینی می شود طی هفته های آینده رویداد چهارم هاوینگ بیت کوین رخ دهد. بر همین اساس طی روزهای گذشته بیت کوین قله جدید قیمتی خود را در محدوده 73 هزار دلار، تاچ کرد.

به گزارش شهر بورس، پیش‌بینی می شود طی هفته های آینده رویداد چهارم هاوینگ بیت کوین رخ دهد. بر همین اساس طی روزهای گذشته بیت کوین قله جدید قیمتی خود را در محدوده 73 هزار دلار، تاچ کرد.

در روز های گذشته با فروکش کردن هیجانات روانی، بیت کوین کاهش قیمت محسوسی را پس از رسیدن به محدوده 73 هزار دلار تجربه کرد اما طی دو روز گذشته و انتظار معامله گران از نتایج جلسه کمیته بازار باز فدرال رزو آمریکا بار دیگر این ارز دیجیتال به محدوده 68 هزار دلار بازگشته است.

هنری رابینسون، یکی از بنیانگذاران ارز دیجیتال اعشاری، معتقد است که پیش از پایان سال 2024 شاهد رسیدن بیت‌کوین به 120000 دلار آمریکا خواهیم بود.

“قیمت بیت‌کوین امروز توسط رقابتی بین معامله‌گران اهرمی، که از افزایش و کاهش قیمت و سود و زیان آن بهره‌مند می‌شوند، تعیین می‌شود و تمامی این نوسانات، نمی تواند این واقعیت را پنهان کند که بیت‌کوین با کاهش عرضه مواجه است”. رابینسون در توضیح این موضوع می گوید: “زمانی خواهد رسید که تمام بازار به طور همزمان این واقعیت را درک کند، و بیت‌کوین با خشم به سوی بالا حرکت خواهد کرد به دنبال یافتن قیمتی که تقاضا را تامین کند، پیش خواهد رفت. نیروهای ماکرو (ETFها، فدرال آمریکا، افزایش تقاضا) هر روز به این موشک سوخت جدید خواهند داد.”

آیا اکنون زمان خرید، فروش یا نگهداری بیت کوین است؟

اکثر کارشناسان بازار ارزهای دیجیتال در سراسر دنیا معتقد بودند که ماه های گذشته و پیش از صعود بیت کوین به 73 هزار دلار، زمان خوبی برای خرید BTC بوده است.

بر اساس نتایج بررسی های کارشناسان فایندر، به طور دقیق، 57.5 درصد از آنها در محدوده قیمتی 40000 دلار معتقد بودند باید برای خرید بیت کوین در محدوده ذکر شده اقدام کرد.

در حالی که 37.5 درصد معتقد بودند محدوده ذکر شده، زمان خوبی برای نگهداری دارایی است. تنها 5 درصد توصیه فروش بیت کوین را ارائه کرده بودند.

آیا اکنون زمان خرید، فروش یا نگهداری بیت کوین است؟

سوخت موشک بیت کوین در سال 2024 چیست؟

بیش از نیمی از کارشناسانی که Finder از آنها پیش‎‌بینی قیمت بین کوین در سال 2024 را جویا شده بود، انتظار داشتند که قیمت پس از رویداد موسوم به “هاوینگ” در آوریل 2024 افزایش یابد.

رویداد هاوینگ به دوره ای اشاره دارد که هر چند سال یکبار پاداش استخراج تراکنش های بیت کوین به نصف کاهش می یابد. همانطور که اوضاع پیش می‌رود، در حال حاضر پاداش تراکنش 6.25 بیت کوین است که می تواند به 3.125 کاهش یابد.

هاوینگ بیت کوین منجر به عرضه کمتر خواهد شد، کاهش عرضه بیت کوین کمتری می‌تواند منجر به رشد قیمت بیت‌کوین شود. نزدیک به نیمی از 40 شرکت کننده در نظرسنجی (47 درصد) معتقدند که بیت کوین شش ماه پس از رویداد هاوینگ به بالاترین سطح تاریخ خود خواهد رسید.

استادلمن مدیر ارشد پلتفرم بلاک چین کومودو، چنین مطرح کرده است که بیت کوین احتمالاً با اندکی فشار مواجه است، نه تنها به دلیل رویداد پیش بینی شده هاوینگ، بلکه همچنین به این دلیل که شرکت های بزرگ و سرمایه گذاران نهادی در حال نشان دادن علاقه فزاینده به بیت کوین هستند، که احتمالاً تقاضا را افزایش می دهد.”

بسیاری از کارشناسان پس از تصویب اخیر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مورد 11 ETF بیت کوین (صندوق قابل معامله در بورس) پیش بینی می کنند که خریداران بیشتری در بازار وجود داشته باشد، که تجارت سرمایه گذاری های مرتبط با بیت کوین را برای سرمایه گذاران در بورس های آمریکا آسان تر می کند.

تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده برای کاهش نرخ معیار، می تواند باعث افزایش قیمت بیت کوین شود، زیرا تحلیلگران انتظار دارند در نتیجه این تصمیم، نقدینگی بیشتری به بیت کوین سرازیر شود.

با این حال، جان هاوکینز، مدرس ارشد دانشگاه کانبرا، معتقد است که ارزهای دیجیتال هنوز چیزی بیش از یک حباب سوداگرانه نیستند.

هاوکینز با بیان اینکه انتظارات زیادی در مورد ورود ETF های مشابه وجود دارد، گفت: “اگر ETF های جدید بیت کوین محبوب باشند، ممکن است قیمت موقتی افزایش یابد. اما در میان مدت و بلندمدت، من همچنان بیت کوین را یک حباب سوداگرانه می دانم.”

سرمایه گذاران باید تا سال 2030 خود را برای چه قیمتی آماده کنند؟

انتظار می رود بیت کوین به طور بالقوه به 122,688 دلار (114,310 یورو) در سال 2025 و 366,935 دلار (341,878 یورو) در سال 2030 صعود کند.

با این حال، میانگین کوتاه شده، یک معیار آماری از تمایل مرکزی، قیمت مورد انتظار را در حدود 220708 دلار (205636 یورو) تا سال 2030 قرار می دهد.

پیش بینی قیمت بیت کوین در سال پیش 2024

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان