شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۴
کد خبر : 80818

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط هوش مصنوعی

پیش بینی قیمت بیت کوین توسط هوش مصنوعی
پس از ظهور هوش مصنوعی چت‌ جی‌پی‌تی4 بسیاری از فعالان کریپتو به دنبال پیش بینی قیمت بیت کوین به کمک این ابزار هستند.

به گزارش شهر بورس به نقل از تجارت نیوز، هوش مصنوعی شرکت OpenAI پیش بینی های جدیدی را درباره قیمت بیت کوین تا پایان سال جاری میلادی ارائه کرده است اما عوامل متفاوتی بر قیمت این رمزارز مشهور می‌تواند تاثیرگذار باشد.

خوش‌بینی هوش‌مصنوعی نسبت به آینده بیت کوین

افزایش قیمت جدید ۰.۲۵ درصدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، باعث کنجکاوی سرمایه‌گذاران درباره آینده قیمتی رمزارز محبوب بیت‌کوین شده است.

ورشکستگی بانک‌های ایالات متحده آمریکا و اروپا و احتمال افزایش سقف بدهی دولت آمریکا، باعث افزایش تمایل سرمایه‌گذاران به ارزهای دیجیتال به‌ویژ‌ه بیت‌ کوین شده است.

همچنین، حجم معاملات روزانه بیت کوین به سطوح جدیدی دست پیدا کرده است و حمایت کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا، رابرت افکندی نیز بر روند سرمایه‌گذاری بر بیت کوین تاثیر گذاشته‌اند.

بر اساس این فاکتور‌ها، تحلیل هوش مصنوعی چت‌ جی‌پی‌تی ارائه شده توسط رسانه رمزارزی کریپتو نیوز، نشان می دهد که قیمت بیت کوین می تواند تا پایان سال جاری میلادی به 120 هزار دلار برسد.


قیمت بیت کوین در سال 2023 چه می شود؟


آیا بحران بانکداری آمریکا به نفع بیت کوین است؟

به دنبال گزارش کاهش سپرده‌گذاری ۴۰ درصدی بانک فرست ریپابلیک در ۲۵ آپریل، بسیاری بر این‌ باورند که این بانک نیز می‌تواند به جمع بانک‌های ورشکسته ماه مارچ یعنی سیلیکون ولی، سیلورگیت و سیگنیچر بپیوندد.

همچنین، وابستگی بازار سهام به بازار رمزارز در ماه‌های اخیر به شدت کاهش یافته است و این کاهش وابستگی در ماه می نیز ادامه خواهد داشتاز دیدگاه مت هوگان، رمزارزها وارد چرخه جدید بول‌ران شده‌اند که می‌تواند باعث صعود به سطوح جدیدی شود.

ادامه صعود میم‌کوین PEPE

میم‌کوین په‌په قورباغه برای اولین بار در اواسط ماه آپریل سال جاری در بازار ارزهای دیجیتال معرفی شداکنون پس از یک ماه، ارزش بازاری په‌په کوین (PEPE) به بیش از یک میلیارد دلار رسیده و برخلاف انتظار تحلیلگران حرکت کرده است.

این میم‌کوین در هفت روز گذشته، بازدهی ۹۰۰ درصدی را تجربه کرده و در شبانه‌روز گذشته نیز، رشدی ۶۰ درصدی را به‌ثبت رسانده است.

با توجه به اینکه افزایش قیمت خاصی در دیگر میم‌کوین‌های بازار مثل شیبا، دوج و فلوکی اینو دیده نمی‌شود، به نظر نمی‌رسد افزایش قیمت په‌په کوین ارتباطی به جو بازار میم‌کوین‌ها داشته باشد.

همچنین، صرافی بزرگ رمزارزی بایننس اعلام کرده است که به‌زودی په‌په کوین و فلوکی اینو (Floki Inu) را به لیست توکن‌های موجود خود اضافه خواهد کرد.

نگرانی‌هایی درباره احتمال سقوط ناگهانی این میم‌کوین وجود دارد، چرا که در زمان عرضه په‌په تعدادی از نهنگ‌ها به خرید این میم‌کوین در مقادیر زیاد اقدام کردند.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان