صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۰
کد خبر : 125164

پیش بینی تحلیلگران جی پی مورگان از آینده بیت کوین پس از هاوینگ

پیش بینی تحلیلگران جی پی مورگان از آینده بیت کوین پس از هاوینگ
تحلیلگران جی پی مورگان، برخلاف دیدگاه مثبت بازار درباره رشد قیمت بیت کوین پس از هاوینگ، تحلیل متفاوتی دراین‌باره ارائه داده‌اند.

به گزارش شهر بورس، توجه به اینکه چهارمین هاوینگ بیت کوین در هفته آینده رخ خواهد داد، جو مثبتی بازار ارز دیجیتال را فرا گرفته است و بسیاری باور دارند که رویداد هاوینگ باعث رشد قیمتی بیت کوین و دیگر ارزهای بازار می‌شود، زیرا با کاهش عرضه بیت کوین، قیمت آن به‌ دلیل افزایش تقاضا، رشد می‌کند. با وجود این، برخی کارشناسان در تلاش‌اند پیش‌بینی‌های محتاطانه‌ای درباره وضعیت بازار پس از ها‌وینگ بیت کوین ارائه دهند. تحلیلگران شرکت جی پی مورگان نیز به‌تازگی پیش‌بینی خود در این‌باره را ارائه داده‌اند.

احتمال روند اصلاحی بیت کوین پس از هاوینگ

تحلیلگران مالی شرکت جی‌ پی مورگان در چهارشنبه هفته جاری،‌ توضیحاتی درباره وضعیت روند قیمتی بیت کوین پس از هاوینگ پیش رو داده‌اند. از نظر آنها برخلاف جو فعلی بازار، بیت کوین پس از هاوینگ، با افزایش قیمت مواجه نمی‌شود و به سمت اصلاح قیمتی می‌رود. دلیل این تحلیل نیز رالی قیمتی بیت کوین در مارس سال جاری و شکستن رکورد قیمتی جدید ۷۳ هزار و ۷۸۰ دلار است. این تحلیلگران باور دارند سهم زیادی از رالی مورد انتظار پس از هاوینگ، پیش از آن در ماه مارس رخ داده است.

همچنین، فروش‌های اخیر که در بازار مشاهده شدند نیز از نکات پراهمیت در تحلیل آنها بوده است. بر اساس تحلیل آنها، کاهش قیمت بیت‌ کوین، نقطه ورودی برای سرمایه‌گذاران جدیدی خواهد بود که قصد افزودن ارز‌های دیجیتال را به پرتفوی سرمایه‌گذاری خود دارند.

وضعیت چالشی ماینرهای بیت کوین

در بخش دیگری از تحلیل اخیر متخصصان مالی جی پی مورگان، آنها درباره چالش‌های آتی شرکت‌های ماینر‌های بیت کوین پس از هاوینگ توضیح دادند. با خروج شرکت‌های ماینر کوچک که به‌ دلیل هزینه‌های بالای عملیاتی و برق ضرر‌ده شده‌اند، هش ریت به‌شدت سقوط می‌کند.پس از حذف این دسته از ماینر‌ها، گروهی از مزرعه‌های باقی‌مانده با یکدگیر یکپارچه خواهند شد و کنترل فعالیت‌های ماینینگ در دست گروه کوچک‌تری قرار می‌گیرد.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یازده − چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان