شهربورس
تاریخ انتشار : شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
کد خبر : 69902

پیش بینی بورس فردا 9 بهمن 1401

پیش بینی بورس فردا 9 بهمن 1401

پیش بینی بورس فردا 9 بهمن 1401 نشان می دهد که بازار سرمایه در محدوده حساسی قرار گرفته و احتمال از دست رفتن حمایت شاخص کل وجود دارد.

به گزارش شهر بورس، بازار سرمایه امروز هم به افت خود ادامه داد؛ پیش بینی بورس فردا 9 بهمن 1401 نیز از احتمال ادامه این افت خبر می‌دهد.ابهامات به وجود آمده پیرامون عرضه خودرو در بورس کالا باعث شده تا سهامداران بازار سرمایه همچنان دست به عصا داشته و با رفتار محافظه کارانه‌ای معاملات را دنبال کنند.

شاخص کل بورس تهران در سطح یک میلیون و 600 هزار واحد و در آستانه از دست دادن این سطح مهم قرار گرفته، اما آیا این حمایت شکسته خواهد شد؟

یک کارشناس بازار سرمایه در پیش بینی بورس فردا به شهر بورس می‌گوید: با توجه به نامه نامربوط شورای رقابت که منجر به افت بازار طی روزهای اخیر شده، پیش‌بینی می‌شود که بورس فردا نیز معاملات منفی و رو به پایینی را تجربه کند.

پیش بینی بورس فردا 9 بهمن 1401

بهراد موسوی اظهار داشت: شاخص کل بورس تهران امروز حدود 12 هزار واحد منفی بود و در محدوده یک میلیون و 600 هزار واحد به معاملات خود پایان داد که پیش بینی می‎شود شاخص کل فردا این عدد را به سمت پایین خواهد شکست. در این راستا به نظر می‌‎رسد روز یکشنبه معاملات منفی و رو به پایینی را تجربه خواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: تحلیل تکنیکال ثنور | آخرین بروزرسانی 8 بهمن ماه


وی افزود: علت اصلی افت بازار در روزهای اخیر، همان نامه نامربوط شورای رقابت مبنی بر توقف عرضه خودروهای جدید در بورس کالا بوده است.
این کارشناس بازار سرمایه در ادامه خاطرنشان کرد: تا زمانی که بازار اندکی، سطوح قیمتی خود را اصلاح نکند ما شاهد افزایش تقاضا به شکل عجیب و غریب نخواهیم بود.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 4 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان