تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷
کد خبر : 128201

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403

پیش بینی بورس فردا | چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه 1403

روند این روزهای بازار و افت‌ قیمت‌های سهام در روزهای گذشته، سهام‌داران را دچار شک و تردید کرده است. آیا فردا روند افت روزهای گذشته بازار ادامه می‌یابد؟ یا شاهد تعادل خواهیم بود؟

به گزارش شهر بورس، امروز (سه‌شنبه) بازار سهام باردیگر شاهد افت قیمت‌ها بود. طی معاملات امروز شاخص کل 7 هزار و 648 واحد ریزش داشت و 317 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار خارج شد. روند معاملات از همان دقایق ابتدایی با فروشندگان همراه بود و تا ساعات پایانی نیز این روند ادامه داشت. با این وجود در دقایق پایانی در برخی نمادها رنج‌های مثبتی شکل گرفت اما در نهایت بازار سهام با 504 سهم منفی به کار خود پایان داد.

در نیمه دوم معاملات بازار رنج‌های مثبتی در نمادهای گروه خودرویی شکل گرفت و در انتها نمادهایی هم‌چون فولاد بدون تاثیر منفی بر شاخص، به کار خود پایان دادند.

همچنین در پایان معاملات امروز، آخرین قیمت معامله 427نماد، پایین‌تر از قیمت پایانی آن‌ها بود و صندوق‌های سهامی نیز امروز به تبع روند بازار در محدوده‌های منفی معامله شدند.


بیشتر بخوانید: بازار بی‌جان امروز + نمای پایانی بازار 18 اردیبهشت ماه


بازار بورس در دوشنبه 10 اردیبهشت

2,231,449 🔴 کاهش (0.34٪) شاخص کل
7,648
741,344 🔴 کاهش (0.37٪) شاخص هم‌وزن
2,760
بیشترین تاثیر منفی بیشترین تاثیر مثبت بیشترین ارزش معاملات
فارس وامید دامین
شبندر ملت توسن
شتران وخارزم وسدید

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

با توجه به روند افت قیمت‌های بازار سهام طی روزهای متوالی و امروز، شاهد کاهش حجم معاملات در بازار سرمایه هستیم و در معاملات امروز نیز این روند ادامه داشت و به نوعی بی‌اعتمادی و یا ترس بر بازار سهام غالب شده است و همچنان فشار فروش در بسیاری از نمادها وجود دارد.

فردا آخرین روز معاملات هفته جاری خواهد بود و انتظار می‌رود پس از افت‌های روزهای گذشته، شاهد تعادل نسبی در بازار باشیم. انتظار می‌رود معاملات فردا نیز متعادل و رو به منفی آغاز شود و در ادامه شاهد افزایش تعداد نمادهای سبزپوش در بازار باشیم.

نمادهای خودرو و خساپا در معاملات فردا می‌توانند نقش تعیین‌کننده‌ای داشته و لیدر معاملات باشند. البته باید مدنظر داشت که تا زمان فقدان نقدینگی و اعتماد در بازار به هیچ عنوان نمی‌توان انتظار داشت که صعود بازار تداوم داشته یاید.

در نهایت، پیش‌بینی می‌شود که معاملات بازار سهام فردا نیز مشابه روزهای گذشته کم‌رمق ولی بهتر از روزهای گذشته دنبال شود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان