تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر : 131359

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 7 خرداد 1403

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 7 خرداد 1403
بازار سهام امروز (یکشنبه) با افت 20 هزار واحدی شاخص کل و سرخی 96 درصدی سهام، به پایان رسید. ارزش معاملات خرد به 2 هزار میلیارد تومان رسید. کارشناسان انتظار دارند فردا نیز فشار فروش ادامه یابد.

به گزارش شهر بورس، بازار سهام امروز (یکشنبه) را به گونه‌ای به پایان رساند که 96 درصد سهام بازار در محدوده منفی به کار خود پایان دادند و از این بین 624 سهم به صف فروش نشستند.

همان‌طور که پیش‌بینی می‌شد، بازار از همان دقایق ابتدایی با فشار فروشندگان همراه بود و در فاصله کوتاهی بسیاری از سهام بازار به سمت صف فروش کشیده شدند.

کاهش چشم‌گیر ارزش معاملات خرد طی معاملات امروز، از دیگر موارد قابل توجه بود. در پایان معاملات امروز ارزش معاملات خرد به 2 هزار میلیارد تومان رسید.

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با ریزش 20 هزار و 420 واحدی مواجه شد و در ارتفاع 2 میلیون و 78 هزار واحد قرار گرفت. این ریزش در حالی رقم خورد که 96 درصد بازار به رنگ قرمز درآمد و تنها 33 نماد مثبت در تابلوی پایانی معاملات وجود داشت.. همچنین، شاخص هم‌وزن نیز با افت 4 هزار و 235 واحدی به 685 هزار و 536 واحد رسید.

عزای بورس ادامه دارد + نمای پایانی 6 خرداد 1403


بیشتر بخوانید: عزای بورس ادامه دارد + نمای پایانی 6 خرداد 1403


بازار بورس در شنبه 29 اردیبهشت

2,078,062.63  ? کاهش (0.16٪) شاخص کل
20,420.34
685,536.85 ? کاهش (0.12٪) شاخص هم‌وزن
4,235.89
بیشترین تاثیر منفی بیشترین تاثیر مثبت بیشترین ارزش معاملات
فارس شهر فملی
فولاد شکلر فولاد
فملی خچرخش وبملت

پیش بینی بورس فردا | دوشنبه 7 خرداد 1403

کارشناسان معتقدند که بازار فردا (دوشنبه) نیز با فشار فروش همراه باشد. با توجه به پایان سرخِ امروز، به نظر می‌رسد فردا نیز شروعِ سرخی در انتظار بورس خواهد بود.

با توجه به وضعیت معاملات امروز، بعید است که در معاملات فردا شاهد تحولات چشمگیری باشیم. به نظر می‌رسد که فردا نیز حداقل برای نیمه نخست معاملات باید منتظر سرخ‌پوشی بازار و صفوف فروش بمانیم.

سهامداران امیدوارند که شاید با منابع جدید، از نیمه دوم معاملات خرد، اندکی تقاضا در بازار بهبود یابد و بازار به تعادل برسد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

..... دوشنبه , 7 خرداد 1403 - 0:04

دولت جدید باید از بین جوانان نخبه، باهوش، پاکدست، دلسوز و فارغ‌التحصیل از معتبرترین دانشگاه های دولتی بخصوص دانشگاه شریف باشه . کسی باشد که دکترای اقتصاد داشته باشه . کسی باشد که ریاضی، فیزیک، شیمی و مهمتر از آن انگلیسی خوانده باشد و بتواند خیلی خوب به زبان انگلیسی صحبت کند. کسی باشد که دغدغه اصلی آن رشد و اعتلای اقتصاد و موتور محرکه ی آن یعنی بورس باشه . افرادی که مخالف سرسخت رشد و رونق اقتصاد و بورس باشند همچون خاندوزی بی سواد، بی کفایت و نالایق ، فرزین، عشقی، مخبر، محسن رضایی، وحیدی و …. که فارغ‌التحصیل حوزه ی علمیه ی امام صادق هستند ، که با خواندن ۴ تا کتابچه از قرائتی و مطهری مدرک دکترای خالی از سواد و علم و دانش گرفته اند ، اینگونه افراد هرگز وارد انتخابات نشوند .

رضا مرادی دوشنبه , 7 خرداد 1403 - 0:08

جناب خاندوزی بی سواد بی کفایت و نالایق و فرزین و عشقی دزد و بی وجدان ، چندین روز دیگه باید با میز و صندلی وزارت و ریاست برای همیشه خداحافظی کنید . هرچه می توانید تو این چندین روز باقیمانده ، به سهامداران عزیز جفا کنید همانند این ۳ سال گذشته که شاخص کل را حول عدد ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد سال ۹۹ نگهداشتید.

بصیرت دوشنبه , 7 خرداد 1403 - 20:05

ماازاول انقلاب مثل ایندوره یکدست مجلس ودولت بایک طرزتفکروسیاست نداشتیم،فکرمیکردیم بدون موانع واختلاف نظرپیشرفت میکنیم،ولی شاهدبالاترین دلالی وسفته بازی ازاین تیم اقتصادی هستیم،مجلس بایدبعداز۱۰۰روزاول بااستیهزاجلوی این فاجعه رومیگرفت،خدابیامرزشهیدرییسی که آدم خوبی بود،زمان انتخابات باورودبه سازمان بورس واعلام ساماندهی به وضعیت زیاندیده گان مردم راخوشحال کرد،تمام حرکتهای تیم اقتصادی محوردلالی سفته بازی چرخید،شرکتهابااین وضعیت وتامین مالی آینده بااین سودهاواخزا ورشکسته اند

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ