صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۰۳
کد خبر : 120201

پیش بینی ارز دیجیتال فانتوم در سال 2024

پیش بینی ارز دیجیتال فانتوم در سال 2024
«فانتوم» ارز دیجیتالی است که برای رقابت با اتریوم و ایجاد نسل جدیدی از بلاک چین ایجاد شد و توانست در فاصله بسیار کوتاهی تعداد زیادی از علاقمندان به ارزهای دیجیتال را جذب کند.

به گزارش شهر بورس، «فانتوم» ارز دیجیتالی است که برای رقابت با اتریوم و ایجاد نسل جدیدی از بلاک چین ایجاد شد و توانست در فاصله بسیار کوتاهی تعداد زیادی از علاقمندان به ارزهای دیجیتال را جذب کند.

فانتوم با رشد فوق‌العاده 2108 درصدی، این روز‌ها همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. در این مطلب قصد داریم آینده ارز دیجیتال فانتوم در سال 2024 را بررسی کنیم و یک پیش بینی قیمت تا سال 2030 داشته باشیم. با ما همراه باشید.

تاریخچه قیمت فانتوم FTM از گذشته تا اکنون

قیمت فانتوم در فاز راه‌اندازی اولیه نزولی بود. قیمت فانتوم در ابتدا با 0.02 دلار بود و سپس در هفته‌های بعدی تا 0.003 دلار کاهش پیدا کرد. قیمت فانتوم در می 2019، بعد از ریزش بازار و قیمت‌ها بار دیگر به قیمت 0.02 دلار سقوط کرد. این ارز دیجیتال تا زمان شروع روند صعودی 2020 قیمت‌های نزولی خود را حفظ کرد.

در سال 2021، زمانی که قیمت فانتوم حرکت خود را به سمت 1 دلار آغاز کرد، بسیاری از سرمایه‌گذاران از رشد قیمت این ارز دیجیتال تعجب کردند و گاوهای بازار در سال 2021 قیمت‌ها را حتی بالاتر از تصور خوش‌بین‌ترین سرمایه‌گذاران فانتوم بردند. در نهایت توکن FTM  در می 2021 به بالاترین سطح در آن سال یعنی 0.916 دلار رسید. در آن زمان ارزش بازار آن 476 میلیون دلار بود.

در ماه سپتامبر 2021، این توکن مجدداً به 0.98 دلار سقوط کرد و بعد به بالاترین سطح تاریخ خود در 2.33 دلار رسید. بعد از این اتفاق ریزش بازار شروع شد.

اگر قصد خرید فانتوم را دارید، قیمت فعلی این ارز حدود 0.80 دلار است. تحلیل تکنیکال فانتوم نشان می‌دهد این ارز از بازار ریزشی سال 2022 به سلامت عبور کرد و حالا توانسته نزدیک به 4 برابر از کف قیمتی خود صعود کند.

آینده ارز دیجیتال فانتوم در 2024

پیش‌بینی‌ها در مورد آینده ارز دیجیتال فانتوم مثبت است. با توجه به تحلیل تکنیکال فانتوم در سال 2024 انتظار می‌رود، حداقل قیمت فانتوم 0.288 دلار است. این سناریو در صورت ریزش بازار است که بعید به نظر می‌رسد. حداکثر سطحی که قیمت FTM می‌تواند به آن برسد 2 دلار است و میانگین قیمت معاملات حدود 0.906 دلار پیش بینی می‌شود.

پیش بینی ارز دیجیتال فانتوم در سال 2024

آینده ارز دیجیتال فانتوم تا 2025

تجزیه و تحلیل قیمت‌های فانتوم در سال‌های گذشته، نشان می‌دهد که آینده ارز دیجیتال فانتوم مثبت است. فانتوم احتمالا سال 2025 را هم صعودی آغاز می‌کند. فرض بر این است که در سال 2025، حداقل قیمت فانتوم حدود 1.41 دلار خواهد بود. حداکثر قیمت مورد انتظار فانتوم ممکن است حدود 1.69 دلار باشد.

آینده ارز دیجیتال فانتوم تا 2026

بر اساس تحلیل‌های فنی کارشناسان ارزهای دیجیتال در مورد قیمت‌های فانتوم، انتظار می‌رود FTM در سال ۲۰۲۶ حداقل و حداکثر ۱.۹۶ دلار و ۲.۳۹ دلار باشد. میانگین قیمت معاملاتی مورد انتظار 2.03 دلار است.

آینده ارز دیجیتال فانتوم تا 2027

پیش بینی به این صورت است که در سال 2027، حداقل قیمت فانتوم ممکن است به 2.73 دلار کاهش یابد، در حالی که حداکثر آن می‌تواند به 3.34 دلار برسد. به طور متوسط، قیمت معاملات حدود 2.81 دلار خواهد بود.

آینده ارز دیجیتال فانتوم تا 2028

بر اساس تحلیل تکنیکال فانتوم و نظر کارشناسان این حوزه، حداکثر و حداقل قیمت فانتوم در سال 2028 4.66 دلار و 3.86 دلار خواهد بود. این ارز دیجیتال به طور میانگین با قیمت 4.00 دلار معامله می‌شود.

آینده ارز دیجیتال فانتوم تا 2029

بر اساس پیش‌بینی‌های کارشناسان، میانگین تخمینی قیمت فانتوم در این سال حدود 5.76 دلار خواهد بود. قیمت این ارز ممکن است به حداقل 5.56 دلار کاهش یابد، اما ممکن است در سال 2029 به 6.61 دلار برسد.

آینده ارز دیجیتال فانتوم تا 2030

تخمین زده می‌شود که فانتوم بین 8.16 تا 9.80 دلار در سال 2030 معامله شود. میانگین قیمت آن در طول سال حدود 8.45 دلار پیش بینی می‌شود.

تحلیل فاندامنتال فانتوم

آندره کرونیه، مغز متفکر پروژه فانتوم و معروف‌ترین مهندس و برنامه‌نویس این پروژه در سال 2023 به این پروژه برگشت تا ایده‌های جدیدی برای فانتوم پیاده‌سازی کند. اثر بازگشت این برنامه نویس به اکوسیستم فانتوم بیشتر از پیوستن یک برنامه نویس عادی است چون کرونیه ایده‌ی تعداد زیادی از نوآوری‌های جدید در فانتوم را داده است.

فانتوم در بازار ریزشی سال 2022 و 2023 تعداد زیادی اپلیکیشن غیرمتمرکز به اکوسیستم خود اضافه کرد و آن‌ را بزرگتر کرد. تمرکز این اپلیکیشن‌ها روی حوزه دیفای یا همان امور مالی غیرمتمرکز است. این پروژه ارز دیجیتال اکنون توانسته علاوه بر توسعه فنی، اکوسیستم بزرگتری از ارزهای دیجیتال داشته باشد.

مهم‌ترین اتفاق برای آینده ارز دیجیتال فانتوم در سال ۲۰۲۴، راه‌اندازی ماشین مجازی فانتوم است که امکان ارتباط و تطبیق با اپلیکیشن‌های دیگر بلاکچین‌ها خصوصا اتریوم را دارد. این ماشین مجازی می‌تواند عملا دیوار بین فانتوم و دیگر بلاکچین‌ها را از بین ببرد و تعداد زیادی اپلیکیشن مشترک با بلاکچین‌های دیگر داشته باشد و توسعه دهندگان زیادی را هم به خود جذب کند.

آیا ارز دیجیتال ارزش سرمایه‌گذاری دارد؟

رشد قیمت فانتوم به کاربرد آن به عنوان یک شبکه ذخیره سازی غیر متمرکز بستگی دارد و می‌تواند مثل سال 2021 همه را غافلگیر کند. با رشد نیازهای ذخیره سازی داده‌ها و روند غیرمتمرکز شدن، تقاضا برای این ارز نسبت به گذشته بیشتر شده است.

فانتوم در سال اخیر اکوسیستم خود را بزرگتر کرده است و تعداد افرادی که فانتوم خریداری و نگه‌داری می‌کنند هم بیشتر شده است. رشد قیمتی این ارز دیجیتال در سال 2024 هم نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال احتمالا آینده رو به رشدی دارد.

نتیجه‌گیری

ما در این مطلب مروری روی وضعیت فانتوم از نظر قیمتی داشتیم و آینده ارز دیجیتال فانتوم در سال ۲۰۲۴ را مورد بررسی قرار دادیم. اگر قصد خرید فانتوم را دارید، صرافی ارز دیجیتال ایرانیکارت این امکان را برای شما در ایران فراهم کرده است.

بعد از ثبت نام در صرافی ایرانیکارت می‌توانید رقم فانتوم مورد نظرتان را به تومان محاسبه کنید و پرداخت خود را به تومان انجام دهید. صرافی ایرانیکارت در تمام مراحل خرید به صورت 24 ساعته همراه شما است.

 

منبع: https://www.iranicard.ir/blog/crypto/the-future-of-fantom/

 

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان