شهربورس
تاریخ انتشار : جمعه ۲۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۹
کد خبر : 8472

پیش‌بینی قیمت خودرو در هفته اول مهر/ فاصله قیمتی خودروها زیاد شد

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، افزایش لحظه به لحظه قیمت دلار و همچنین خروج برخی افراد از بازار سرمایه اعث شده که مردم به بازارهای موازی همچون بازار خودرو، مسکن، طلا و ارز مراجعه کنند. حال سوالی که ایجاد می‌شود این است که آینده قیمت این وسیله نقلیه با ریزش بورس چه می‌شود؟ در

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، افزایش لحظه به لحظه قیمت دلار و همچنین خروج برخی افراد از بازار سرمایه اعث شده که مردم به بازارهای موازی همچون بازار خودرو، مسکن، طلا و ارز مراجعه کنند. حال سوالی که ایجاد می‌شود این است که آینده قیمت این وسیله نقلیه با ریزش بورس چه می‌شود؟

در همین حال دبیر انجمن واردکنندگان خودرو از روند نوسانی قیمت خودرو در هفته آینده خبر داد و به تجارت‌نیوز گفت: با توجه به قرعه‌کشی اخیر خودروسازان تقاضای جدیدی وارد بازار خودرو می‌شود و احتمالا هفته آینده قیمت خودرو بین پنج تا 10 درصد افزایش خواهد یافت.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، مهدی دادفر با اشاره به فاصله قیمتی کارخانه تا بازار افزود: فاصله قیمتی برخی از خودروها از کارخانه تا بازار بین 70 تا 150 میلیون تومان شده است. همچنین فاصله قیمتی خودروهای مونتاژی از بازار تا کارخانه نیز 350 میلیون تومان است.

او با اشاره به واردات خودروهای روسی اظهار کرد: به طور کلی واردات خودرو همچنان ممنوع است اما برخی از خودروهای روسی توسط برخی نمایندگی‌ها وارد کشور شده است. البته واردات خودروهای روسی ممکن است در بازار انحصاری برای مردم جذاب باشد اما به طور کلی زمانی که بازار خودرو از انحصار خارج شود این خودروها دیگر برای مردم جذاب نیستند.

بیشتر بخوانید؛
ایران به جمع دارندگان نئوبانک می‌پیوندد
بازارهای مالی به صحبت‌های ترامپ واکنش نشان نمی‌دهند/ پیشنهاد خرید پالایشی یکم برای سهامداران
آغاز بکار صنعت نمایشگاهی، موتور حرکت اقتصاد جهانی

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه × چهار =

پراپ تریدینگ

کمان