شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۰
کد خبر : 9594

پیش‌بینی بورس فردا 12 آبان/ تا بعد از انتخابات روند نزولی است؟

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز در رابطه با پیش‌بینی بورس فردا گفت: در رابطه با پیش‌بینی بورس به نظر‌ می‌رسد فردا نیز روند نزولی باشد و فعلا باید تا انتخابات آمریکا این روند نزولی را تحمل کنیم. این کارشناس در رابطه با روند بازار امروز

به گزارش پایگاه خبری شهر بورس، محمد خبری‌زاد، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با تجارت‌نیوز در رابطه با پیش‌بینی بورس فردا گفت: در رابطه با پیش‌بینی بورس به نظر‌ می‌رسد فردا نیز روند نزولی باشد و فعلا باید تا انتخابات آمریکا این روند نزولی را تحمل کنیم.

این کارشناس در رابطه با روند بازار امروز گفت: عرضه در بازار سهام امروز زیاد بود و به نوعی هر کسی فقط می‌خواهد از بازار سهام خارج شود. پس سهام خود را در کف قیمتی می‌فروشد و از بازار سهام خارج می‌شود. این موضوع خودش یکی از عوامل ریزش بازار سهام امروز بود.

روند نزولی بازار سرمایه در حالی است که کارشناسان بازار سرمایه معتقدند روند بورس بعد از انتخابات آمریکا صعودی می‌شود، چه ترامپ رئیس جمهور شود و چه بایدن. در هر دو حال روند بازار مثبت خواهد شد.

گفتنی است در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص کل متاثر از عرضه زیاد در نمادهای شاخص‌ساز حدود دو درصد ریزش کرد و کانال یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد را از دست داد.

بر این اساس، ارزش معاملات بورس ۴۰۰۹ میلیارد تومان و ارزش معاملات فرابورس ۱۸۲۷ میلیارد تومان بوده است و همچنین گروه خودرو، بانک‌ ها و فلزات اساسی به ترتیب با ارزش معاملات ۵۸۴ میلیارد تومان، ۴۳۹ میلیارد تومان و ۴۲۳ میلیارد تومان برترین صنایع هستند که بیشترین حجم معاملات را داشته‌اند.

بیشتر بخوانید؛ سیگنال‌های رئیس جمهور به بورس/ امیدواری به بازگشت ثبات و آرامش به بازارها

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × 5 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان