صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۳
کد خبر : 87021

سخنگوی دولت:

پیشنهاد وزارت اقتصاد رد شد/ نرخ خوراک 7 هزار تومان باقی ماند

پیشنهاد وزارت اقتصاد رد شد/ نرخ خوراک 7 هزار تومان باقی ماند
سخنگوی دولت از رد پیشنهاد وزارت اقتصاد پیرامون نرخ خوراک پتروشیمی‌ها خبر داد. بر این اساس، نرخ خوراک پتروشیمی‌ها 7 هزار تومان باقی ماند.

به گزارش شهر بورس، علی بهادری جهرمی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره بررسی نرخ خوراک پتروشیمی‌ها اظهار داشت: این نرخ طبق بودجه ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مشخص شده بود و بر اساس قانون هدفمندی یارانه ها، نرخ منابع انرژی و مصارف آن مشخص است.

وی با یادآوری اینکه مجلس هرساله منابع و مصارفی را برای این بخش پیش بینی می‌کند، افزود: مجلس سال گذشته درباره عدم افزایش قیمت گاز از دولت مطالبه داشت و امسال در بودجه ۱۴۰۲ پیش بینی تحقق درآمد کرده بود و دولت باید به سمت تحقق آن پیش برود.


بیشتر بخوانید: زیان صندوق های بازنشستگی تامین اجتماعی، لشکری و کشوری از افزایش نرخ خوراک


سخنگوی دولت با بیان اینکه این منابع برای یارانه‌ها استفاده قرار می‌گیرد، توضیح داد: نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در این‌باره پیش‌بینی شده بود و نظرات دستگاه‌های مربوطه اخذ و آیین‌نامه‌ای به تصویب رسید و دولت قصد تغییر در آن ندارد.

وی همچنین گفت: وزارت اقتصاد برای برنامه هفتم پیشنهاد کرده بود تا برای آینده نرخ خوراک پتروشیمی‌ها بر اساس یک فرمول محاسبه شود که این پیشنهاد مورد موافقت اعضای کمیسیون اقتصادی دولت قرار نگرفت و از دستور کار خارج شد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + چهار =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان