صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
کد خبر : 115845

پیشنهاد مهم ایران خودرو به متقاضیان پژو پارس

پیشنهاد مهم ایران خودرو به متقاضیان پژو پارس
مدیر عملیات فروش ایران خودرو از پیشنهاد این شرکت به متقاضیان پارس برای جایگزینی این خودرو با سایر محصولات استاندارد خبر داد.

به گزارش شهر بورس به نقل از تسنیم، کیوان پناهی افزود: با توجه به الزام اجرای استانداردهای ۸۵گانه در خودروهای تولیدی و عدم توانایی پلتفرم (بن‌سازه) محصول پارس در تطابق با استانداردها، به متقاضیان پیشنهاد شده تا این محصول را با دیگر خودروهای ایران خودرو که مطابق با استانداردهای ۸۵ است جایگزین کنند.

وی با بیان این‌که، گروه صنعتی ایران‌خودرو در راستای احترام به متقاضیان برای خرید خودرو، شرایط خرید سایر محصولات دارای استانداردهای ۸۵گانه را برای متقاضیان پارس فراهم کرده، تصریح کرد: پیشنهادهای ارایه شده شامل سورن و پژو ۲۰۷ سقف شیشه‌ای از منظر کلاس ابعادی و مطلوبیت بازار نزدیک به پارس هستند.


فروش نقد و اقساطی ایران خودرو آغاز شد + جزئیات


پناهی ادامه داد: ایران‌خودرو با حفظ حقوق مشتریان، براساس اولویت‌های سامانه یکپارچه متقاضیان را فراخوان می‌کند تا هر یک از آنان براساس زمان واریز وجه در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

به گفته وی، ایران‌خودرو، در راستای ایجاد شرایط مناسب پرداخت وجه خودرو برای متقاضیان، با وجودی‌که تمامی خودروهای این شرکت دارای تفاوت قابل توجهی با قیمت حاشیه بازار هستند، امکان پرداخت بخشی از وجه خودرو به صورت اقساطی را فراهم کرده است.

 

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 3 =

علی دوشنبه , 30 بهمن 1402 - 18:58

من خیلی راهنمایی کردم ولی اینها همان پژو پارس می خواهند سورن و 207به درد نمی خوره مگر اینکه 200تومان بدهید

خدیجه سه شنبه , 1 اسفند 1402 - 11:58

بی پدرای دزد ما سورن و ۲۰۷ نمیخاییم همون پارس که ثبت نام کردیم میخاییم اگه پول داشتیم از همون اول چیز دیگه ای ثبت نام میکردیم ،بعد اینهمه سال حالا یادتون اومده که استاندارد ندارید بیخود کردید ثبت نام کردید الان یک ساله،مگه ملت مسخره شما هستند

جمال الدین اونق چهارشنبه , 2 اسفند 1402 - 1:26

من با پول کارگری واسه پارس ثبت نام کردم از خوراک و پوشاک خانوادم کم کردم تا پولش را جور کردم حالا بعد یکسال این حرف و حدیث ها را تحویل ما میدین . من از کجا دوباره 150 یا 200 میلیون را تهیه کنم . من پارس را با این قیمت 309 میلیون را میخوام . چرا با احساسات و روحیه این مردم بازی میکنید

محمدصابر ابراهیمی چهارشنبه , 2 اسفند 1402 - 7:32

با عرض سلام، آخه این چه ظلمی دارید به ملت میکنید،اولا ما پارس ثبت نام کردیم،اونم باید زمستان تحویل ما میشد،حالا ماشین دیگه ای دارید به اجبار به ما میدن،اونم بهار سال بعد،حداقل انتخاب خودرو جایگزین با خودمون باشه،وقتی ققط سورن رو ۳ماهه تحویل میدید،و واسه خودرو ۲۰۷ تحویل پائیز ۱۴۰۳ میذارن،یعنی به زور میخان سورن رو قالب کنن،،، مدیر محترم خبرگزاری لطفا مطالبه گری مارو به گوش مسئولان برسونید.
حداقل انتخاب خودرو مجدد برای ما بزارن، اونم تحویل تا پایان امسال.با قیمت قطعی.نه به قیمت روز تحویل.اخه این چه ظلمی دارن میکنن،،، مسئولین کجان واقعا،،، آخه ما از کجا باید بریم حق خودمون بگیریم؟؟؟؟

امیر پنجشنبه , 3 اسفند 1402 - 2:15

بابا ما پوله پارس رو هم وام گرفتیم که جور کنیم استاندارد نمیخوام. خودرو جایگزین نمیخوایم همون پارس رو بدید اگه سورن یا 207 می‌خواستیم همون اول اونارو می‌نوشتیم.

امید خوشبخت از قصر شنبه , 5 اسفند 1402 - 2:16

خدا شاهد این ایران خودرو پشتش آنقدر پره هرچی داد بزنیم الکیه میخایم بریم به کی بگیم آخه خدا لعنتتون بکنه خدا براتون نسازه جرا روز اول اینهمه پول از مردم گرفتین بعداز یکسال تازه میگین پارسی وجود نداره ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
صدامون بشنومسوول بی کفایت ایران خودرو را از بین ببر

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان