صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
کد خبر : 123567

پیش‌بینی قیمت ریپل به وسیله هوش مصنوعی

پیش‌بینی قیمت ریپل به وسیله هوش مصنوعی
هوش مصنوعی کلود از آنتروپیک، عوامل کلیدی پشت رالی قیمت ریپل را پیش‌بینی کرده و هدف قیمت 9 دلاری را برای این ارز دیجیتال در نظر دارد.

به گزارش شهر بورس، کلود هوش مصنوعی از آنتروپیک، تحلیلی درباره آینده رالی قیمت ریپل (XRP) ارائه داده است. سناریوهای این هوش مصنوعی، مسیر ریپل را تا هدف ۹ دلار ممکن می‌داند. با وجود اجتناب از ارائه یک جدول زمانی خاص، کلود چندین شرط حیاتی و لازم برای افزایش قیمت ریپل ترسیم کرده است.

بر اساس گفته‌های کلود، برای اینکه ریپل به مرز ۹ دلار برسد باید به یک نیروی غالب در پرداخت‌های مرزی، به‌ویژه در میان موسسات بانکی بزرگ تبدیل شود. پذیرش گسترده این ارز برای افزایش تقاضا و در نتیجه ارزش بازار آن حیاتی است. با این حال، مسیر چنین پذیرشی چالش‌برانگیز به نظر می‌رسد.

ابهامات قانونی که سال‌ها بر ریپل سایه افکنده است، به همراه ادامه دعوای حقوقی این رمزارز با کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، که ریپل را به فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم می‌کند، همچنان یک مانع قابل توجه در مسیر صعود آن است. این نبرد حقوقی ریپل، پتانسیل رشد XRP را مهار کرده و از پیوستن آن به روندهای صعودی که نظیرانش مانند بیت‌کوین از آن منتفع شده‌اند، جلوگیری کرده است.

یک عامل کلیدی که می‌تواند به افزایش قیمت XRP شتاب بخشد، نتیجه مطلوب در ادامه درگیری‌های حقوقی آن با SEC است. در جولای سال گذشته، لحظه‌ای مهم در ریپل رقم خورد؛ قاضی آنالیستا تورس در آن زمان حکم داد که XRP یک اوراق بهادار نیست. حکم این قاضی، یک پیروزی بزرگ برای ریپل در مسیر چالش‌های حقوقی مداوم آن به شمار می‌رود.

رسیدن به ارزش ۹ دلار نیاز دارد XRP بیش از ۱۳۵ درصد بالاتر از بالاترین سطح قیمت تمام تاریخ خود که در جریان رشد بازار رمزارز در ماه ژانویه ۲۰۱۸ به دست آمد، یعنی سطح ۳.۸۴ دلار، صعود کند.

در حال حاضر، قیمت معاملاتی ریپل حدود ۰.۵۷ دلار است. وضعیت فعلی نشان می‌دهد افزایش ۱,۴۷۸ درصدی لازم است تا ریپل به سطح ۹ دلار برسد. چنین افزایش چشمگیری نه‌تنها به غلبه بر موانع قانونی بلکه به جذب سرمایه‌گذاری چشمگیر از بازیگران نهادی بستگی دارد. ورود “پول هوشمند” به ریپل می‌تواند عامل تعیین‌کننده‌ای باشد، به‌ویژه اگر ریپل بتواند پیروزی کاملی در برابر SEC به دست آورد.

پیش‌بینی‌های انجام‌شده به وسیله کلود هوش مصنوعی، تعامل پیچیده پذیرش، وضوح قانونی و علاقه نهادی را که مسیر آینده XRP را تعیین خواهد کرد، برجسته می‌کند. بسیاری از تحلیلگران امید دارند با مشخص شدن نتیجه پرونده این پروژه، هدف قیمتی اولیه یک دلار در این ارز دیجیتال محقق شود.

سلب مسئولیت: همان‌طور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ کافی است. این گزارش تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم ارائه نمی‌دهد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان