تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۳
کد خبر : 131026

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان درپی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان

پیام تسلیت مدیرعامل فولاد سنگان درپی شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان
مدیرعامل شرکت فولاد سنگان در پیامی شهادت حضرت آیت الله رئیسی،رئیس جمهوروهمراهان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش شهر بورس و به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد سنگان، متن پیام تسلیت علی امرایی،مدیرعامل فولاد سنگان درپی شهادت حضرت آیت الله رئیسی،رئیس جمهوروهمراهان ایشان به شرح زیر است.


بیشتر بخوانید:پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی شهادت رئیس جمهور


بسم الله الرحمن الرحیم

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

ایران اسلامی زادگاه بزرگ مردان و زنان آزاده ایست که تقوای الهی و خدمت به خلق را عین ذات خویش می دانند. رئیس جمهور انقلابی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، نمونه بارزی از مردان خدا بود که سراسر عمر خود را به خصوص در دوران ریاست جمهوری، وقف خدمت به ملت بزرگ ایران نمود.

انسانی وارسته که دعاهای عارفانه اش، خدمات صادقانه اش و عروج عاشقانه اش، نامش را برای همیشه در تاریخ این مرز و بوم جاودانه کرد. به راستی چه اجری بالاتر از شهادت برای خادم یک ملت است و چه تقدیری بالاتر از عروج به ملکوت اعلی به همراه همراهان پرتلاش و جهادیش، وزیر امور خارجه انقلابی شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، که مرد میدان سیاست بود و خدمات ارزنده اش در تاریخ سیاست کشور به یادگار خواهد ماند. چه عمر مبارکی که با همرزم شهیدش سپهبد حاج قاسم سلیمانی و خدمت به امام رئوف حضرت علی بن الموسی الرضا (ع) بگذشت و چه رجعتی که حین خدمت به ملت بزرگ ایران آسمانی شد.

حادثه تأسف برانگیز و اندهبار شهادت رئیس جمهور انقلابی و همراهانش، قلب ملت بزرگ ایران را جریحه دار نمود. اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فولاد سنگان، شهادت رئیس جمهور انقلابی، خادم الرضا(ع) و سید الشهدای خدمت، شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی و وزیر امور خارجه پرتلاش و جهادی کشور شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان امام جمعه محترم تبریز شهید آیت الله سید محمدعلی آل هاشم، استاندار فقید و جوان آذربایجان شرقی شهید دکتر مالک رحمتی و جمعی از خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی را خدمت مقام معظم رهبری، ملت بزرگ ایران و خانواده های داغدار این شهدای والامقام تسلیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند منان، علو درجات و همنشینی با حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) را برای آن بزرگواران مسئلت می نمایم.

علی امرائی، مدیرعامل شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان خراسان

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ