شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
کد خبر : 82359

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسب سیزدهمین سالگرد تاسیس بانک

پیام تبریک مدیرعامل بانک دی به مناسب سیزدهمین سالگرد تاسیس بانک
علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی، به مناسبت ۱۸ اردیبهشت ماه، در پیامی سیزدهمین سالروز تاسیس بانک دی را تبریک گفت.

به گزارش شهر بورس، مشتریان گرامی، سهامداران گرانقدر و همکاران ارزش‌آفرین بانک دی

با سلام و تقدیم بهترین آرزوها

هجدهم اردیبهشت‌ماه، سالروز تأسیس بانکی است که در کنار سایر مأموریت‌های محوله با رسالتی متفاوت از سایر بانک‌های کشور قدم به عرصه وجود گذاشت.

ارزش‌آفرینی مستمر برای تأمین منافع ذینفعان و صیانت از سرمایه‌های ایثارگران، نقطه تمایز مأموریت بانک دی است که رسالت مبارک خدمت‌رسانی به خانواده معزز شهدا و ایثارگران را بر دوش این بانک نهاده است.

وجود سه میلیون مشتری و بیش از یک میلیون سهامدار ارزشمند به ویژه از خانواده معزز شهدا و ایثارگران، نیروی انسانی جوان با انگیزه و مستعد، ساختار چابک و کارآمد و برخورداری از دارایی های ارزشمند، تنها بخشی از نقاط قوت این بانک جوان است که آن را از سایر رقبای هم طراز خود متمایز کرده است.

دستاوردهای بانک دی در سال گذشته که با تلاش و همت جمعی تمامی همکاران عزیز رقم خورد زمینه‌ساز وفاداری مشتریان و اعتماد بیشتر سهامداران به برنامه‌های عملیاتی بانک در سال جاری شده است.

امروز بانک دی در حالی سیزدهمین سالروز تاسیس خود را پشت سر می‌گذارد که امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف همکارانم در سراسر کشور، ضمن حرکت در مسیر تحقق چشم‌انداز و اهداف استراتژیک بانک، بتوانیم در تحقق شعار «مهار تورم و رشد تولید» نیز به سهم خود گام‌های مؤثری برداریم.

اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم هیئت‌مدیره و مدیران ارشد فرارسیدن ۱۸ اردیبهشت ماه، سیزدهمین سالروز تأسیس بانک دی را حضور یکایک اعضای خانواده بزرگ بانک دی اعم از سهامداران ارجمند، مشتریان محترم و همکاران مسئولیت‎‌پذیر، صمیمانه تبریک و شادباش می‌گویم.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان