صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۳
کد خبر : 103846

پشتیبانی بلاکچین آمازون (AMB) از پالیگان

پشتیبانی بلاکچین آمازون (AMB) از پالیگان
بلاکچین آمازون  (AMB)، با ادغام پشتیبانی از شبکه اصلی اثبات سهام (PoS) پالیگان و شبکه آزمایشی مومبای، گام مهمی در فضای بلاکچین برداشته است.

به گزارش شهر بورس،بلاکچین آمازون (AMB)، با ادغام پشتیبانی از شبکه اصلی اثبات سهام (PoS) پالیگان و شبکه آزمایشی مومبای که به سهولت دسترسی به بلاکچین‌های عمومی و خصوصی معروف است، نشان‌دهنده اهمیت روزافزون فناوری‌های بلاکچین در بخش‌های مختلف است.

پالیگان، به‌عنوان یک راه حل مقیاس‌پذیر که با ماشین مجازی اتریوم (EVM) سازگار است، برای پردازش تراکنش‌های بالاتر و هزینه‌های تراکنش پایین‌تر شناخته می‌شود. این بلاکچین اغلب در ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps)، به‌ویژه در زمینه توکن‌های غیرقابل تعویض  (NFT)، بازی‌های وب۳ و موارد استفاده از توکن‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

طبق اعلامیه‌ای که در وبلاگ پالیگان منتشر شده، با پشتیبانی از PoS پالیگان، به توسعه‌دهندگان راهی قابل‌ اعتماد، قابل مقیاس و به‌صرفه از نظر هزینه برای ساخت برنامه‌های وب۳ فراهم می‌شود. همچنین در راهنمایی توسعه‌دهندگان، تأکید شده است که AMB در ساخت برنامه‌های وب۳ مقاوم بر روی بلاکچین پالیگان کمک می‌کند و دسترسی بدون سرور و فوری به PoS پالیگان را بدون هزینه حداقلی فراهم می‌آورد.

مزایای شبکه برای گروه‌های مختلف کاربران

ادغام پالیگان در AMB به نفع طیف گسترده‌ای از ذینفعان، از جمله برندهای مصرفی، مؤسسات مالی و توسعه‌دهندگان است. این امکان به برندهای مصرفی اجازه می‌دهد تا از طریق سیستم‌های مختلف، NFTها را به‌عنوان پاداش به مشتریان ارائه دهند.


بیشتر بخوانید:روز پایانی همایش نهضت تامین مالی شهر


مؤسسات خدمات مالی می‌توانند از این تکنولوژی برای بهبود پیشنهادات دارایی دیجیتال استفاده کنند. توسعه‌دهندگان بازی‌های وب۳ می‌توانند NFTهایی را ایجاد کنند که به کمک آن بازیکنان می‌توانند در بازی و یا در بازارهای مبتنی بر پالیگان مبادله کنند.

دسترسی AMB پالیگان مزایایی مانند زمان کمتر برای ورود به بازار و مقیاس‌پذیری خودکار را به مصرف‌کنندگان خود ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بر اساس ادعای پالیگان، توسعه‌دهندگان می‌توانند تا 80 درصد در هزینه‌های زیرساخت نود بلاکچین در مقایسه با زیرساخت‌های دیگر صرفه‌جویی کنند.

روزانه، توسعه‌دهندگان کاربردهای بیشتر و بیشتری را برای برنامه‌های قابل‌مقیاس و عمومی با استفاده از PoS پالیگان برای قابلیت ایجاد تراکنش‌های سریع‌تر و هزینه‌های تراکنش پایین‌تر کاوش می‌کنند. این کاربردها از بازارهای  NFT، پاداش‌های وفاداری تا توکن‌سازی دارایی‌های واقعی و … متغیر است.

منبع: تجارت نیوز

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 + 16 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان