شهربورس
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
کد خبر : 62018

پرداخت با دوج کوین در توییتر

پرداخت با دوج کوین در توییتر

ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود چند، قسمت از ارائه ای که در مدیریت توییتر داشته است را به اشتراک گذاشت . اساسا دو بخش بزرگ را نشان داد :
آخرین آمار توییتر
ویژگی های جدید توییتر در آینده

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصاد آنلاین ، ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود، در یک بخش خاص در مورد پرداخت‌های توییتر صحبت می‌کند. از این رو، علاقه مندان به کریپتو شروع به گمانه زنی‌هایی در مورد استفاده بالقوه از ارزهای دیجیتال، به ویژه دوج‌کوین برای پرداخت‌های توییتر کردند. در همین راستا ایلان ماسک از پرداخت با دوج کوین در توییتر خبرداد .

ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود اعلام کرد که قصد دارد توییتر ۲ را به واقعیت تبدیل کند. او در یک بخش خاص در مورد پرداخت‌های توییتر صحبت می‌کند که خالی مانده است. علاقه مندان به کریپتو شروع به گمانه زنی در مورد ادغام بالقوه ارزهای دیجیتال، به ویژه دوج‌کوین برای این موضوع کردند. اما آیا پرداخت‌های دوج‌کوین در توییتر به واقعیت تبدیل می‌شود؟ در این مقاله آخرین حدس و گمان‎‌های توییتری در رابطه با دوج‌کوین را بررسی می‌کنیم.

ایلان ماسک دوج‌کوین را دوست دارد!

واضح است که ماسک طرفدار میم‌ کوین‌های خوب است. در واقع، از زمان رویدادهای COVID-۱۹ در سال ۲۰۲۰، ایلان به شدت در توییتر فعال شد. او اساساً میم‌های زیادی را ارسال می‌کرد که بخشی از آنها مربوط به ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و دوج‌کوین بود، دوج‌کوین یک ارز دیجیتال است که بیشتر به عنوان یک الگوی رفتاری عمل می‌کند.

پرداخت با دوج کوین در توییتر

ایلان قبل از اینکه به تصمیم خود بازگردد، تا حدی پیش رفت که به طور خلاصه ارزهای دیجیتال را برای خرید تسلا بپذیرد. دلایل آن ناشی از جهش بازار کریپتو بود. با این حال، شرکت دیگر او به نام The Boring Company، دوج‌کوین را برای محصولات خود پذیرفت.


بیشتربخوانیدسرمایه گذاری جدید ایلان ماسک در توییتر


پرداخت با دوج کوین

ایلان توییتر جدید را معرفی کرد: توییتر ۲ چیست؟

ایلان ماسک در جدیدترین توییت خود، چند قسمت از ارائه‌ای که در مدیریت توییتر داشته است را به اشتراک گذاشت. اساساً دو بخش بزرگ را نشان داد:

•    آخرین آمار توییتر

•    ویژگی‌های جدید توییتر در آینده

با این حال، علاقه مندان به ارزهای دیجیتال نمی‌توانند متوجه خالی بودن بخش «پرداخت‌ها» در ویژگی‌های جدید آینده نشوند. بنابراین گمانه زنی‌ها شروع شد و بیشترین پیش بینی‌ها مربوط به پرداخت‌ با ارزهای دیجیتال است. از آنجایی که ایلان  طرفدار دوج‌کوین است، این ارز دیجیتال ممکن است پر احتمال‌ترین گزینه‌ برای پرداخت‌های توییتر باشد. با این وجود، برخی از فعالان توییتری حوزه رمزارزها، پیشنهادهایی برای استفاده از بیت‌کوین در پرداخت‌های آینده توییتر، ارائه کردند. به طور مثال استفان لیورا (Stephan Livera) در ۲۷ نوامبر توییت زد و گفت:

“دیدن پرداخت‌ها در اسلاید چهارم بسیار عالی است، اگر بتوانید لایتنینگ بیت‌کوین را در آن بگنجانید، فوق‌العاده خواهد بود”.

 

پرداخت با دوج کوین در توییتر

چرا قیمت دوج‌کوین چند روز اخیر افزایش یافته است؟

پس از اطلاع‌ رسانی بزرگ ایلان ماسک و گمانه زنی‌های پرداخت‌ها با دوج‌کوین، این رمزارز تنها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافت. به نظر می‌رسد سرمایه گذاران DOGE شرط بندی کرده‌اند که دوج‌کوین ممکن است، بخشی جدایی ناپذیر از برنامه پرداخت آینده توییتر باشد. از این رو، قیمت دوج‌کوین به مقاومت قوی ۱۰ سنت رسید. در واقع قیمت‌ ابن ارز دیجیتال از زمان قیمت در محدوده حمایتی ۷ سنت، روند صعودی خود را آغاز کردند.

پرداخت با دوج کوین در توییتر

نمودار روزانه DOGE/USD که افزایش قیمت دوج کوین را نشان می‌دهد منبع: GoCharting.

پیش بینی دوج کوین در ۲۰۲۳: دوج‌ کوین به ۱ دلار می‌رسد؟

بالاترین رکورد تاریخی دوج‌ کوین تا الان حدود ۰.۷۵ دلار شناخته شده است. در آن زمان، حتی هیچ پشتوانه اساسی برای این ارزش گذاری بالا وجود نداشت. از سوی دیگر، اگر گمانه زنی‌ها در مورد پرداخت‌های توییتر با دوج ‌کوین به واقعیت تبدیل شوند، این رمزارز برای رسیدن دوباره به این قیمت تاریخی خود مشکلی ندارد. در واقع، دوج کوین حتی می‌تواند تمام راه را طی کند و به قیمت روانی ۱ دلار برسد. این باعث می‌شود، ارزش بازار دوج‌کوین حدود ۱۳۲ میلیارد دلار شود که نزدیک به ارزش بازار امروز اتریوم است. البته دلیل آن این است که توییتر بیش از ۴۰۰ میلیون کاربر فعال دارد، همین امر احتمال قیمت بالقوه ۱ دلاری را برای دوج‌ کوین مهیا می‌کند.

سلب مسئولیت: سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال و سایر عرضه‌ اولیه‌های آن‌ها (ICO)  بسیار پرخطر و گمانه زنی است و این مقاله توصیه‌ای از طرف اقتصاد آنلاین یا نویسنده به عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش رمزارزها تلقی نمی‌شود. از آنجایی که موقعیت هر فردی منحصر به فرد است، همیشه باید قبل از تصمیم گیری مالی با یک متخصص واجد شرایط مشورت شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان