صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
کد خبر : 96192

پرتفوی شما به «جهش» نیازمند است!

پرتفوی شما به «جهش» نیازمند است!
صندوق‌های اهرمی نوع خاصی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند که به‌دلیل خاصیت اهرمی، امکان کسب بازدهی بالاتر را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کنند.

به گزارش شهر بورس، با سرمایه‌گذاری در صندوق اهرمی، می‌توانید بدون نیاز به دریافت وام یا اعتبار، بازدهی خوبی در روزهای مثبت بازار تجربه کنید. صندوق اهرمی «جهش» فارابی یکی از این صندوق‌هاست که برای سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر جذابیت بالایی دارد.

سرمایه‌گذاری در صندوق اهرمی جهش

صندوق‌های اهرمی یکی از جدید‌ترین ابزارهای سرمایه گذاری در بورس هستند و امکان دریافت بازدهی بالاتری را نسبت به شاخص‌های مهم بازار، سهام و صندوق‌های سهامی برای معامله‌گران فراهم می‌کنند. در همین راستا، صندوق اهرمی جهش فارابی با بهره‌گیری از اهرم معاملاتی 1.6، برای سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود. این صندوق به‌دلیل ویژگی اهرمی که دارد، می‌تواند در زمان رشد بازار بازدهی فوق‌العاده‌ای را برای معامله‌گران به همراه داشته باشد. واحدهای صندوق جهش به دو دسته واحدهای عادی و ممتاز تقسیم می‌شوند. واحدهای عادی عملکردی مشابه با صندوق درآمد ثابت دارند و با خرید آن‌ها، بازدهی ثابتی را کسب خواهید کرد. این واحدها از نوع صدوری ابطالی هستند و برای خرید و فروش آن‌ها لازم است به وب‌سایت خود صندوق مراجعه کنید. اما واحدهای ممتاز چه ویژگی‌هایی دارند؟

واحدهای ممتاز، هیجان برای کسب سود بالا

واحدهای ممتاز این صندوق مناسب سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیر و معامله‌گران بوده و در حقیقت این نوع از واحدها دارای اهرم هستند. واحدهای ممتاز صندوق جهش فارابی در بازار صعودی بازدهی بیشتری نسبت به شاخص و صندوق‌های سهامی را نصیب سرمایه‌گذاران خواهند کرد. در واقع از طریق خرید واحدهای ممتاز، امکان تجربه یک سرمایه‌گذاری اهرمی بدون نیاز به اعتبار برای شما فراهم می‌شود. مزیت دیگر این واحدها در مقایسه با واحدهای عادی این است که واحدهای ممتاز از نوع قابل‌معامله (ETF) هستند و به‌راحتی می‌توانید با جستجوی نماد «جهش» در سامانه معاملات آنلاین تمامی کارگزاری‌ها،‌ واحدهای آن را خریداری کنید.

بازدهی چندین برابر شاخص، از مزایای واحد ممتاز جهش

همان‌طور که اشاره شد، واحدهای ممتاز این صندوق به‌علت ویژگی اهرمی خود، امکان محقق کردن رشدی بسیار بیشتر از شاخص و صندوق‌های سهامی عادی را دارند و انتظار می‌رود در مدت کوتاهی به پربازده‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری شرکت سبدگردان فارابی تبدیل شود. این موضوع علاوه‌بر خاصیت اهرمی آن، به تجربه مدیریت دارایی فارابی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مربوط می‌شود.

بدون دریافت اعتبار، سود بیشتری کسب کنید

می‌دانیم در صورت بیشتر بودن سرمایه اولیه، بازدهی شما نیز افزایش خواهد یافت؛ به همین دلیل، افراد در جهت افزایش سرمایه اولیه خود، تصمیم می‌گیرند از کارگزاری‌ها اعتبار معاملاتی دریافت کرده و قدرت خرید خود را افزایش دهند. سرمایه‌گذاری در صندوق جهش فارابی سبب می‌شود افراد با هر میزان سرمایه‌ بتوانند بی‌نیاز از دریافت اعتبار از کارگزاری خود، یک سرمایه‌گذاری اهرمی جذاب و با بازدهی بالا را تجربه کنند.

در واقع وجود ابزار اهرم در این صندوق سبب افزایش قدرت افراد در سرمایه‌گذاری شده و سود بیشتری را برای آن‌ها به‌دنبال خواهد داشت. دقت کنید که این شرایط تنها برای خریداران واحدهای ممتاز فراهم است.

چگونه در این صندوق سرمایه‌گذاری کنیم؟

سرمایه‌گذاری در صندوق اهرمی جهش فارابی فرایند ساده‌ای دارد و به‌راحتی از طریق سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها با جستجوی نماد «جهش» قابل انجام است. این در حالی است که واحدهای عادی از نوع صدور و ابطالی هستند و برای سرمایه‌گذاری در آن‌ها لازم است به درگاه فارابی زون مراجعه کنید. همان‌طور که می‌دانید واحدهای ممتاز صندوق اهرمی جهش فارابی برای سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیری مناسب است که برای دستیابی به بازدهی بالا، حاضرند میزان بیشتری از ریسک را در سرمایه‌گذاری خود متحمل شوند. پس اگر به‌دنبال تجربه یک سرمایه‌گذاری جذاب و پرهیجان هستید، صندوق جهش فارابی انتخاب بسیار ویژه‌ای برای شما خواهد بود

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 3 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان