صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳
کد خبر : 88564

مدیرعامل گروه مالی فیروزه مطرح کرد:

پذیره نویسی صندوق اهرمی فیروزه در چند هفته آینده

پذیره نویسی صندوق اهرمی فیروزه در چند هفته آینده
مدیرعامل گروه مالی فیروزه گفت: به زودی صندوق جدیدی به نام صندوق اهرمی فیروزه راه اندازی و پذیره نویسی خواهیم کرد.

به گزارش شهر بورس، رامین ربیعی مدیرعامل گروه مالی فیروزه در نشست خبری با خبرنگاران از پذیره نویسی صندوق اهرمی فیروزه خبر داد و اظهار داشت: صندوق فیروزه در سال 85 شروع به فعالیت کرد و اولین صندوق سرمایه گذاری مختص ایران در دنیا بود، به نوعی صنعت مدیریت دارایی را ما با این صندوق در ایران شروع کردیم.

وی ادامه داد: در سال‌های 85 تا 90 تنها تمرکز ما روی صندوق سرمایه گذاری خارجی بود و رشد خوبی را هم تجربه کردیم، بالای 150 میلیون دلار در آن صندوق از سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی سرمایه جذب کردیم. به دلیل تحریم‌ها از سال 89 به بعد خدمات را در داخل ایران متنوع کردیم و از سرمایه گذاران خارجی به سمت سرمایه گذاران داخلی آمدیم که این حرکت با تاسیس صندوق فیروزه موفقیت آغاز شد.

مدیرعامل گروه مالی فیروزه با بیان اینکه صندوق فیروزه سود دلاری ساخته است، گفت: کسی که با دلار هزار تومانی وارد این صندوق شده بود با دلار 50 هزار تومان سود بسیار خوبی را کسب کرده است.

وی ادامه داد: همچنین با خرید و شراکت در شرکت شبه دولتی وتوسا یکی از موفق‌ترین خصوصی سازی‌ها را رقم زدیم که هم صندوق فیروزه سود بسیار خوبی را کسب کرد و هم 250 هزار سهامدار وتوسا سود خوبی داشتند.


بیشتر بخوانید: اتاق فیروزه در آسایشگاه خیریه بچه‌های آسمان افتتاح شد


ربیعی با بیان اینکه به زودی صندوق جدیدی به نام صندوق اهرمی فیروزه راه اندازی خواهیم کرد، گفت: پذیره نویسی این صندوق طی چند هفته آینده عمومی خواهد شد که این صندوق به عنوان اولین صندوق تجربه سرمایه گذاری اهرمی در بازار را در اختیار مردم قرار دهد.

وی ادامه داد: همانطور که می‌دانید گرفتن وام بانکی یا خط اعتباری کاری دشواری است اما این صندوق‌های اهرمی این فرصت را به ویژه در دوره‌های رشد بازار سرمایه در اختیار مردم قرار می‌دهد.

مدیرعامل گروه مالی فیروزه همچنین تاکید کرد: به دنبال پذیرش گروه فیروزه در بازار بورس یا فرابورس ظرف یک سال آینده هستیم.

در ادامه امیر تقی خان تجریشی با بیان اینکه یکی از مهمترین مزیت‌های رقابتی و وجه تمایز فیروزه با دیگر شرکت‌ها، بازوی سرمایه گذاری آن است، توضیح داد: سنگ بنای این بخش در سال 1390 با خرید گروه توسعه صنعتی ایران گذاشته شد که آن زمان 250 هزار سهامدار مستقیم داشت که بزرگترین شرکت بورسی از این نظر بود.

وی ادامه داد: بعد از ادغام این دو شرکت افزایش سرمایه چند مرحله‌ای، خریداری شرکت‌های بورسی دیگر، تقسیم سود جذاب و دوبرابر شدن سود شرکت در چهار سال اخیر بود.

عضو هیأت‌مدیره و معاون سرمایه‌گذاری گروه مالی فیروزه تصریح کرد: تمرکز شرکت بر روی سهام و سرمایه گذاری‌های بورسی است اما در حوزه سرمایه گذاری اختصاصی و جسورانه هم شرکت بخش‌های مربوط به خود را دارد.

نویسنده:

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان