شهربورس
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر : 49322

واکنش فعالان بورس به پذیره نویسی استقلال و پرسپولیس

واکنش فعالان بورس به پذیره نویسی استقلال و پرسپولیس
پذیره نویسی استقلال و پرسپولیس در حالی آغاز شده که فعالان بورس واکنش‌های مختلفی نسبت به این پذیره نویسی داشتند.

به گزارش شهر بورس، پذیره نویسی سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس در حالی آغاز شده که اعتراضات مختلفی نسبت به این موضوع وجود دارد. در همین راستا در ادامه به واکنش برخی از فعالان بورسی در فضای مجازی می‌پردازیم که حاوی برخی نکات قابل توجه در خصوص پذیره نویسی سهام استقلال و پرسپولیس است.

پرداخت بدهی از جیب مردم؟

سعید ابراهیمی، فعال بورسی نوشت: «خرید سهام استقلال و پرسپولیس مصداق خودکشی اقتصادی است.»

امیر توپچی‌پور، فعال بازار سهام: «خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس یعنی چه؟ به پرداخت بدهی دولت از جیب ملت از طریق بورس خصوصی‌سازی یا واگذاری سهام به هواداران گویند!»

یک فعال اقتصادی نوشت: «شلخته‌ترین واگذاری تاریخ کشور امروز قراره انجام بشه. لطفاً رکورد نزنید، لطفاً قفل‌های چند ده ساله رو باز نکنید، ما از شما انتظار تدبیر داریم نه رکوردشکنی. دو تیم استقلال و پرسپولیس آماده واگذاری نیستند. یک کار نپخته دیگه رو به فضای شلخته اقتصادی کشور اضافه نکنید.»

کاربران دیگری نیز نوشتند:

«دو بنگاه (استقلال، پرسپولیس) فاسد، غیرشفاف، زیان ده، با کلی دعوای حقوقی و بدهی‌ احتمالی و مبهم در مدل درآمدی با مدیران ناکارا رو میخوان عرضه کنن (با حفظ مالکیت و کاملاً سیاسی)، بعد به مردم (هوادار) میگن هیجان ندین و هیجانی خرید نکنید جرمه!»

«اونهایی که سهام پرسپولیس و استقلال می‌خرید بدانید و آگاه باشید پول شما صرف بدهی‌ها و زیانهای انباشه سالهای قبل خواهد شد. لذا حداقل تا سالها سودی توزیع نخواهد شد.»

واکنش فعالان بورس به پذیره نویسی استقلال و پرسپولیس - سهام استقلال و پرسپولیس

«حساب و کتاب بازاری میگه سهام استقلال و پرسپولیس پس از عرضه باید سقوط کنه. خیلی گرون دارن عرضه میشن و بازار این رو فهمیده. منتها اینکه یک عده به دلیل هواداری بخوان سهام این دو باشگاه رو بکشن بالا، بحثش فرق می کنه.»

«آنچه امروز برای استقلال و پرسپولیس با عنوان خصوصی سازی در حال روی دادن است، آغاز فروپاشی و اضمحلال این دو باشگاه با چنین ظرفیت مردمی بی نظیر است.»

لازم به ذکر است خریداران سهام باشگاه پرسپولیس باید به ازای هر سهم ۳۳۸ تومان و برای باشگاه استقلال ۲۹۱ تومان به ازای هر سهم پرداخت کنند. حداکثر سهام قابل خرید برای متقاضیان سهام پرسپولیس ۸۸۵ سهم و برای استقلال ۱۰۳۰ سهم است. همچنین حداکثر مبلغ خرید ۳۰۰ هزار تومان است.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده + سه =

پراپ تریدینگ

کمان