صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
کد خبر : 52545

پایان اردیبهشت زمان واریز سود سهام عدالت

پایان اردیبهشت زمان واریز سود سهام عدالت
معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت:آن دسته از سهامداران عدالت که اطلاعات آنان کامل نیست از طریق مراجعه به سامانه سجام تکمیل کنند.

به گزارش شهر بورس به نقل از اقتصادآنلاین، پایان اردیبهشت زمان واریز سود سهام عدالت است و آن دسته از افرادی که شماره شبا نامعتبر دارند نسبت به بررسی آن اقدام کنند.

معاون عملیات شرکت سپرده گذاری مرکزی گفت:آن دسته از سهامداران عدالت که اطلاعات آنان کامل نیست، باید اطلاعات بانکی (شماره شبای معتبر) خود را ظرف یک هفته آینده یعنی تا روز ۳۰ اردیبهشت، از طریق مراجعه به سامانه سجام تکمیل کنند.

داشتن شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضاء)، ارزی و بلندمدت منجر به عدم واریز سود سهام عدالت برای برخی از سهامداران شده بود.

به گفته وی همچنین بیش از ۱۵۰ هزار سهامدار از ابتدای امسال با ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام، مشکل شماره شبای بانکی معتبر خود را برطرف کرده اند که سود سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ این سهامداران تا پایان اردیبهشت به حسابشان واریز خواهد شد.


بیشتر بخوانید:جزئیات ثبت نام از جاماندگان و متقاضیان جدید دریافت یارانه


مرکز تماس جامع ذی نفعان بازار سرمایه با شماره ۱۵۶۹ آمادگی پاسخگویی به سوالات افراد در زمینه سهام عدالت است افراد با بررسی مشخصات خود و اصلاح اطلاعات خود اگر مشمول واریز سود باشند می توانند سود خود را دریافت کنند.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان