تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۲
کد خبر : 65059

پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی با تمام ظرفیت فعالند

پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی با تمام ظرفیت فعالند

کارکنان پارس جنوبی برای تامین گاز مورد نیاز کشور در فصل سرما، آنچنان در تلاشند که نتیجه آن تامین 750 میلیون متر مکعب گاز در استان بوشهر شده است.

به گزارش شهر بورس، با فرارسیدن فصل سرما و نیاز به تامین گرامیش، استاندار بوشهر اعلام کرده است که پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی با تمام ظرفیت فعالند.
بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، استاندار بوشهر با بیان اینکه در صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر ۲۱ میلیارد دلاری سرمایه گذاری شده است، گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل زمستان و سرمای شدید در برخی مناطق کشور، پالایشگاه‌های سیزده‌گانه پارس جنوبی با تمام ظرفیت فعالند تا گاز مورد نیاز کشور را تامین کنند.

احمد محمدی زاده در نشست مسئولان حوزه اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان اظهار کرد: توسعه صنایع پایین دستی در استان بوشهر از اولویت‌هاست و صنعت نفت توجه ویژه‌ای روی این حوزه باید داشته باشد.


بیشتر بخوانید:محدودیت گاز صنایع پتروشیمی/ تاثیر این اتفاق بر بورس چیست؟


وی افزود: اکنون روزانه بالغ بر یک میلیون متر مکعب گاز در کشور تولید و فرآورش می‌شود که ۷۵۰ میلیون متر مکعب گاز توسط استان بوشهر تامین می‌شود.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از ۲۱ میلیارد دلار در صنایع پایین دستی پتروشیمی در استان بوشهر سرمایه‌گذاری شده است که تکمیل آنها گامی در اشتغال پایدار برای جوانان بومی است.

وی خاطر نشان کرد: اشتغال ۵۰ درصدی جوانان بومی در پروژه‌های پارس جنوبی مورد تاکید استان قرار دارد و برای تحقق این مصوبه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نیلی

بانک توسعه تعاون

کارگزاری بانک سپه

کارگزاری بانک صادرات

ملل

پراپ تریدینگ