شهربورس
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
کد خبر : 109110

«ومهان» از «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» تندیس گرفت

«ومهان» از «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» تندیس گرفت
در چهاردهمین رویداد «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» که هر ساله با اهدافی در جهت حمایت، ارتقا و توسعه مدیریت مالی کشور برگزار می‌شود، «گروه توسعه مالی مهرآیندگان» موفق به کسب تندیس شد.

به گزارش شهر بورس، در چهاردهمین رویداد «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» که هر ساله با اهدافی در جهت حمایت، ارتقا و توسعه مدیریت مالی کشور برگزار می‌شود، «گروه توسعه مالی مهرآیندگان» موفق به کسب تندیس شد. در این رویداد، پس از ارزیابی شرکت‌کنندگان بر اساس شاخص‌های تخصصی مالی، حسابداری و عملکردی توسط نخبگان و اساتید خبره، از سازمان‌های حائز رتبه در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه، قدردانی شد.

به ‌همت انجمن مدیریت مالی ایران، چهاردهمین گردهمایی مدیران اقتصادی و مالی کشور و مراسم اهداء «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» دوشنبه، 25 بهمن‌ماه با حضور سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی؛ سید رحمت اله اکرمی، خزانه‌دار کل کشور و معاون وزیر اقتصادی و دارایی؛ محمد شیریجیان، معاون اقتصادی بانک مرکزی ج.ا.ا؛ مجید قاسمی، رئیس انجمن مدیریت مالی ایران، دانشمندان و اساتید حوزۀ مالی و نیز نمایندگان شرکت‌های برگزیده در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.

در این مراسم، سید احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی اظهار کرد: در حال حاضر که سرعت نوآوری‌های مالی در جهان شتاب گرفته‌اند، اما کشور ما در شرایط ویژه تحت نظام‌های مالی متفاوت و در تحریم نظام سلطه به سر می‌برد و از طرفی دیگر دانش مالی آحاد جامعه چندان وسیع و عمیق نیست؛ بنابراین وظیفه داریم برای بهبود چنین شرایطی به 3 نکته  الزام‌آور توجه کنیم.

او افزود: در مرحله نخست، وظیفه داریم تا ارتقای دانش و فهم مالی را در دستور کار جامعه قرار دهیم تا بتوانیم انتظارات را بهتر مدیریت کرده و رفتارهای هیجانی در بازارهای مختلف مالی را کاهش دهیم.

خاندوزی ادامه داد: دوما، وظیفه داریم گزارشگری مالی را ارتقا دهیم تا حکمرانان بتوانند براساس آن با وقفه‌های کمتری به شناخت، اجرا و اتخاد تصمیمات بهینه برای نظام مالی دولت و شرکت‌ها بپردازند. سوما، وظیفه داریم موضوع شفافیت مالی و انگیزه پاسخگویی مدیران اقتصادی و مالی را نسبت به عملکردشان نهادینه کنیم.

«ومهان»؛ پر بازده‌ترین سهام بازارسرمایه / رکورددار سریعترین پرداخت سود مجامع

شایان ذکر است، در این رویداد پس از ارزیابی شرکت‌کنندگان بر اساس شاخص‌های تخصصی مالی، حسابداری و عملکردی توسط نخبگان و اساتید خبره، در سه بخش تندیس، تقدیرنامه و گواهینامه از سازمان‌های حائز رتبه، تقدیر به عمل آمد که «گروه توسعه مالی مهرآیندگان» موفق به کسب تندیس این جایزه شد.

یادآور می‌شود، گروه توسعه مالی مهرآیندگان که با نماد «ومهان» در بازار سرمایه فعالیت می‌کند، با کسب رتبه اعتباری AA هم‌اکنون یکی از معتبرترین شرکت‌های کشور به شمار می‌آید. سهام این شرکت یکی از پر بازده‌ترین سهام بازار سرمایه است که در سال گذشته از فرابورس به بورس تهران منتقل شده است؛ همچنین مهرآیندگان طی دو سال گذشته رکورد سریعترین پرداخت سود مجامع بازار سرمایه را نیز از آن خود کرده است.

اهداف رویداد «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» ؟

اهداء «جایزه ملی مدیریت مالی ایران» از سال 1389 آغاز و در سال جاری چهاردهمین دورۀ خود را برگزار کرده است. جایزۀ مدیریت مالی ایران هرساله با اهداف: حمایت مدیریت مالی حرفه‌ای در مسیر دستیابی به جایگاه واقعی در سازمان‌ها، تشویق و ترغیب شرکت‌ها برای انجام خودارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف و زمینه‌های بهبود، ایجاد فضای رقابتی مناسب و حرفه‌ای شرکت‌ها و سازمان‌های ایرانی، تعریف راهبردی از مدیریت ‌مالی و اقتصادی سازمان در جهت دستیابی به اهداف استراتژیک و معرفی و قدردانی از شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در حوزه‌های مالی و اقتصادی و همچنین فراهم‌کردن امکان تبادل تجربیات موفق مدیران مالی برگزار می‌شود.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × یک =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان