تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر : 86832

در پایان معاملات بازار سرمایه؛

وضعیت بورس امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۲

وضعیت بورس امروز ۲۶ تیر ۱۴۰۲
امروز (دوشنبه) شاخص کل بورس در پایان معاملات بازار سرمایه با ریزش ۶۴ هزار و ۶۶۲ واحدی در تراز یک میلیون و ۹۵۶ هزار و ۶۳۴ واحدی ایستاد.

به گزارش شهر بورس، امروز دوشنبه (۲۶ تیر) شاخص کل بورس در ابتدای بازار با اُفت ۲ هزار و ۹۲۵ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۱۸ هزار و ۳۷۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با ریزش ۶۴ هزار و ۶۶۲ در تراز یک میلیون و ۹۵۶ هزار و ۶۳۴ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۳ هزار و ۷۲۲ میلیارد تومان رسید. «فارس»، «فولاد» و «فملی» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «شهر»، «وبملت» و «شستا» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با ریزش ۲۰ هزار و ۷۴۴ واحدی روی پله ۶۸۷ هزار و ۷۵۲ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۷ هزار و ۷۸۰ میلیارد سهم به ارزش ۳ هزار و ۷۲۲ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۷۰۷ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۴۷۸ واحدی ایستاد.


بیشتر بخوانید: تحلیل تکنیکال شاخص هم وزن | آخرین بروزرسانی 26 تیر ماه


برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۵۸۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک ها» و «شیمیایی ها» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

ومهان ۲، افران و اهرم بیشترین ارزش معامله و نماد‌های شستا، خودرو و مهان ۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۱۲۷۴، اراد ۱۰۶۴ و اخزا ۹۱۶۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، اراد ۱۲۷۴ و کرمان بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + 20 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان