صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹
کد خبر : 87661

در پایان معاملات بازار سرمایه؛

وضعیت بورس امروز چهار مرداد ۱۴۰۲

وضعیت بورس امروز چهار مرداد ۱۴۰۲
امروز (چهارشنبه) شاخص کل بورس در پایان معاملات بازار سرمایه با اُفت هزار و ۳۳۵ واحدی روبرو شد و در تراز ۲ میلیون و ۵۶۲ واحدی ایستاد.

به گزارش شهر بورس، امروز چهارشنبه (۴ مرداد) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۲۱۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و هزار و ۶۸۶ واحدی قرار گرفت.در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت هزار و ۳۳۵ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۶۲ واحدی ایستاد

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۲ هزار و ۳۳۷ میلیارد تومان رسید. «تاپیکو»، «حکشتی» و «فولاد» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «خودرو»، «شپنا» و «شهر» سه نماد پر تراکنش بودند.

شاخص کل هم وزن با رشد ۵۱۲ واحدی روی پله ۷۱۱ هزار و ۳۰۶ واحدی قرار گرفت. همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۴ هزار و ۲۴۰ میلیارد سهم به ارزش ۲ هزار و ۳۳۷ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۵۸ واحدی روی پله ۲۶ هزار و ۶۳۶ واحدی ایستاد.


بیشتر بخوانید: زمان باز شدن سامانه یکپارچه خودرو اعلام شد


برترین گروه صنعتی بورس

امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ ۴۳۰ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «فلرات اساسی» و «فرآورده نفتی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.

بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس

افران، کمند و فولاد ۲ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های فولاد۲، کمند ۲ و وتجارت۲ بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۳۱۴، اراد ۱۲۷۴ و اراد ۱۲۴۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های دی، کارا و کارا ۲ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × دو =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان