شهربورس
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۹:۳۲
کد خبر : 49348

وصول 94 درصدی سود سهام عدالت

وصول 94 درصدی سود سهام عدالت
مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس از وصل 94 درصدی سود سهام عدالت خبر داده و میزان بدهی شرکت مخابرات از بابت سود سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش شهر بورس، علی‌رغم وصول 94 درصدی سود سهام عدالت، پیگیری‌های مختلف و رسانه‌ای شدن موضوع، شرکت‌های مخابرات و سیمان دشتستان همچنان از بابت سود سهام عدالت بدهی دارند. بر این اساس شرکت مخابرات ۳۴۷ میلیارد تومان و شرکت سیمان دشتستان ۴۷ میلیارد تومان به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بدهکار هستند.

محسن انصاری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس ادامه داد: علاوه بر دو شرکت فوق، پالایشگاه نفت بندرعباس و پالایشگاه تبریز هم سود مربوط به سهام عدالت را به طور کامل پرداخت نکرده و از این بابت بدهی دارند.


بیشتر بخوانید: نسبت پی بر ای یعنی چه؟


وی با اشاره به میزان مبلغ وصول شده از بابت سود سهام عدالت خاطرنشان کرد: علی‌رغم بدهی برخی شرکت‌ها، ۹۴ درصد سود سهام عدالت وصول شده و شرکت مپنا هم سود سهام خود را واریز کرد.

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس با اشاره به پیش‌بینی‌های صورت گرفته ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان هفته ۹۹ درصد مطالبات در این زمینه وصول و سود سهام عدالت به حساب ذی‌نفعان واریز شود.

 

انصاری در پایان گفت: برای مدیران متخلف سابق پرونده قضایی تشکیل‌شده و مدیران جدید نیز اگر به تعهدات عمل نکنند به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

جهت مشاهده آخرین اخبار اقتصادی اینستاگرام شهر بورس را دنبال کنید.

نویسنده:

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + یک =

پراپ تریدینگ

کمان