تلگرام شهر بورس

تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر : 90810

وصول مطالبات 9 میلیاردی پتروشیمی شیراز

وصول مطالبات 9 میلیاردی پتروشیمی شیراز
پتروشیمی شیراز از وصول مطالبات 9 میلیارد تومانی این شرکت از وزارت جهاد کشاورزی خبر داد. این مطالبات مربوط به مطالبات اوره حمایتی است.

به گزارش شهر بورس، پتروشیمی شیراز با افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب در کدال، وصول مطالبات خود از وزارت جهاد کشاورزی را به اطلاع سهامداران رساند.


بیشتر بخوانید: مدیرعامل و ۲ معاون پتروشیمی شیراز بازداشت شدند


در متن اطلاعیه پتروشیمی شیراز آمده است:

پیرو مکاتبات قبلی و افشاهای صورت پذیرفته در سامانه کدال در خصوص وضعیت مطالبات اوره حمایتی خود، به استحضار می‌رساند با توجه به مطالبات این شرکت در سنوات اخیر از شرکت خدمات حمایتی کشاورزی (وزارت جهاد کشاورزی) و لزوم ثبت آن در دفاتر دولت به استناد بند” ل” تبصره 5 قانون بودجه سال 1402 کل کشور، بدینوسیله اعلام می‌دارد با تلاش و همراهی سهامدار عمده در این خصوص، نهایتاً مطالبات مذکور(مبلغ 91،591،946میلیون ریال مطالبات این شرکت تا تاریخ 1401/12/29) در سامانه جامع مدیریت تعهدات دولت توسط شرکت موصوف تکمیل و مقرر گردید زین پس نیز مطالبات در مواعد قانونی خود به ثبت برسد.

همچنین با عنایت به اینکه بدهی اشاره شده در صورت‌های مالی شرکت منعکس گردیده است این موضوع آثار سود و زیانی بر عملکرد شرکت نداشته است. بدیهی است مطابق روال سابق هر گونه تغییر آتی متعاقبا از طریق سامانه کدال به سهامداران محترم اطلاع رسانی خواهد گردید.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

نوزده + 15 =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان