صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر : 83558

مدیرعامل گروه مالی فیروزه:

وتوصا بالاترین سهام شناور آزاد را دارد/ نماد تا دو ماه دیگر بازگشایی می‌شود

وتوصا بالاترین سهام شناور آزاد را دارد/ نماد تا دو ماه دیگر بازگشایی می‌شود
مدیرعامل گروه مالی فیروزه گفت: پس از ثبت افزایش سرمایه ۷۵۶ درصدی، پیش‌بینی می‌شود که نماد وتوصا طی یک تا دو ماه آینده بازگشایی شود.

به گزارش شهر بورس، رامین ربیعی در مجمع عمومی فوق‌العاده شرکت گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران (وتوصا) درباره تاثیر افزایش سرمایه بر نماد شرکت، اظهار داشت: در تجدید ارزیابی‌های سنگین که ارزش بازار سهم کاه می‌یابد شاهد افزایش تقاضا برای نمادها هستیم.

وی افزود: البته بخشی از این تقاضا «پیش‌خور» شده و از آبان ماه ۱۴۰۱ تاکنون شاهد رشد بیش از ۱۰۰ درصدی وتوصا بودیم، اما در هر صورت روند سهم به وصعیت کلان بازار نیز بستگی دارد.

مدیرعامل گروه مالی فیروزه در پاسخ به سوال سهامداران مبنی بر عملکرد سهامدار عمده وتوصا، خاطرنشان کرد: وتوصا در بین همه شرکت‌های بورسی، یکی از بالاترین سهام شناور آزاد را دارد. در این راستا، قیمت سهک از کنترل همه خارج است.


بیشتر بخوانید: افزایش سرمایه ۷۷۵ درصدی وتوصا تصویب شد


ربیعی ادامه داد: وتوصا بالای ۲۵۰ هزار سهامدار حقیقی و حقوقی دارد که نمی‌توان همه آنها را کنترل کرد. سهامدار عمده نه در افت های شدید و نه در رشدها نقشی نداشت. ما فقط از طریق صندوق بازارگردانی در چارچوب قوانین سازمان بورس می‌توانیم بر قیمت سهم نظارت داشته باشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر زمان بازگشایی سهم، گفت: تلاش می‌کنیم افزایش سرمایه در اسرع وقت به ثبت برسد. پیش‌بینی من بازگشایی نماد طی یک تا دو ماه آینده است.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × سه =

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان