صندوق گارانتی دماوند

تاریخ انتشار : دوشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
کد خبر : 13239

وبینار بررسی روند بازارهای مالی در ۱۴۰۰ برگزار شد

به گزارش شهر بورس، وبینار بررسی روند بازارهای مالی در ۱۴۰۰ ظهر امروز (دوشنبه) با حضور کارشناسان بازارهای مالی در هتل پارس ائل‌گلی تبریز برگزار شد. در این جلسه، وضعیت آینده بازارهای بورس، طلا، مسکن، ارز و ارزهای دیجیتال بررسی شد و کارشناسان نظرات خود را درباره روند این بازارها در سال آینده ارائه دادند.

به گزارش شهر بورس، وبینار بررسی روند بازارهای مالی در ۱۴۰۰ ظهر امروز (دوشنبه) با حضور کارشناسان بازارهای مالی در هتل پارس ائل‌گلی تبریز برگزار شد.

در این جلسه، وضعیت آینده بازارهای بورس، طلا، مسکن، ارز و ارزهای دیجیتال بررسی شد و کارشناسان نظرات خود را درباره روند این بازارها در سال آینده ارائه دادند.

همچنین سناریوهای مختلف بازارهای مالی در سال ۱۴۰۰ مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به سوالات شرکت کنندگان در این وبینار پاسخ داده شد.

مرتضی مختاری دبیر وبینار، علی ساسانی تحلیلگر تکنیکال، محمد پوراقدم رئیس اتحادیه طلا و جواهر آذربایجان شرقی، عطاالله مهدی‌زاده کارشناس اقتصادی، محمد نجاری تحلیلگر فاندامنتال، حامد همتی عضو هیئت علمی دانشگاه و علی اصغر صدرالساداتی؛ کارشناسان حاضر در این وبینار بودند.

این حرکت برای نخستین بار در منطقه شمال غرب کشور انجام می‌شد و هدف آن نیز آگاه سازی مردم در راستای روند حرکتی بازارهای مالی در سال جدید بود.

این وبینار به صورت زنده از صفحه اینستاگرامی پایگاه خبری شهر بورس پخش شد.

نویسنده:

برچسب ها :

ارسال نظر شما

مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

نیلی

کارگزاری بانک صادرات

کارگزاری بانک صادرات

پراپ تریدینگ

کمان